W systemie Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Zamówienia wersja WEB, wydatki mogą być wprowadzane dwojako:
- Jako samodzielne wydatki realizowane na zasadzie: jest potrzeba zakupu, zatem ją realizujemy;
- Jako wydatki będące realizacją wcześniej zawartej umowy lub złożonego wcześniej zamówienia wewnętrznego.
Wydatki uszeregowane są w tabeli. Klikając na nagłówek kolumny możemy szeregować je w kolejności rosnącej lub malejącej wartości danej kolumny.
W tabeli warto zwrócić uwagę na pole „id” – każdy rekord posiada unikatowy identyfikator „id”, zatem znalezienie go nawet pośród ogromnej ilości wydatków jest dzięki temu proste.
W przypadku gdy w kartotece WYDATKI znajduje się naprawdę duża liczba rekordów, możemy użyć wbudowanego filtra aby je odszukać. Dostępne filtry to:
- Filtr miesiąca
- Filtr rodzajowy
- Filtr Dostawa/Usługa/Robota budowlana
- Filtr daty
Klikając na dany rekord, wywołujemy jego podświetlenie. W lewej części ekranu znajdują się ikony:
- Podglądu
- Edycji
- Lub usunięcia rekordu