1

Temat: Materiały biurowe - poniżej 30 tyś.

Robię zapytanie na Materiały biurowe poniżej progu 30 tys. euro. Mam oczywiście wykaz tych materiałów, szeroki wykaz, ale  wiadomo, że w trakcie roku pojawią się Materiały, które trzeba będzie zamówić, a których nie ma w tym wykazie.
Jakie rozwiązania umowne stosujecie, żeby móc zamówić te dodatkowe Materiały (spoza wykazu), ale żeby zrobić to w ramach podpisanej umowy, a nie robić na to dodatkowych zamówień?

2

Odp: Materiały biurowe - poniżej 30 tyś.

ja mam taki:
"W ramach niniejszej umowy Zamawiający może dokonywać zakupu Towarów nie ujętych w OPZ, będących materiałami biurowymi / eksploatacyjnymi, o ile wystąpi po stronie zamawiającego taka potrzeba. Szczegółowy opis tych Towarów zawarty zostanie w zamówieniu, o którym mowa w § 3 ....... umowy."

"Łączna wartość dostarczonych Towarów nie może przekroczyć w roku 2015r., kwoty zaplanowanej na ten cel w budżecie ......, i kwoty oferty tj. ........... zł brutto."

"Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełnej wysokości kwoty, o której mowa w ust. ...... Wykonawcy w takim wypadku nie będą przysługiwały żadne roszczenia. "

3

Odp: Materiały biurowe - poniżej 30 tyś.

Dziękuję

4

Odp: Materiały biurowe - poniżej 30 tyś.

odwołuję #2, w tym roku radca mi to wykreślił:-)