System Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia ma budowę modułową. Poniżej pokażemy jakie funkcje realizowane są przez moduł RAPORTY w systemie Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia.
Moduł RAPORTY wywoływany jest z poziomu menu głównego systemu.
U dołu ekranu po lewej stronie znajdują się dodatkowe informacje:
- Okres budżetowy – wskazuje na jakim okresie budżetowym pracujemy aktualnie
- Kontrolka Serwera – zielona – serwer włączony, czerwona – serwer wyłączony, co oznacza brak dostępu do bazy danych.
- Termin upływu ważności licencji – w okresie dwóch ostatnich tygodni ważności licencji termin ten podświetla się na czerwono.
- Limit ilości użytkowników systemu przewidzianych licencją – wskazuje maksymalną ilość użytkowników jaką można dodać w module Administracja/Użytkownicy.
Raporty dostępne w systemie:
Zakładka Sumy:
- Sumy wydatków według rodzaju
- Całkowita suma wydatków
Zakładka Wydatki:
- Wydatki według rodzajów
- Wydatki według umów lub zamówień
- Wydatki według kontrahentów
Zakładka Zamówienia:
- Zamówienia według rodzajów
- Zamówienia zrealizowane
Zakładka Umowy:
- Umowy według rodzajów
- Umowy według kontrahentów
- Umowy w toku
- Umowy zrealizowane
Zakładka Zestawienia:
- Zestawienia dostaw – wydatki
- Zestawienia usług – wydatki
- Zestawienia robót budowlanych – wydatki
Poniżej przedstawiono widok przykładowego raportu generowane do pliku PDF.