NowePrzetargi.pl

Szkolenie Zamówienia publiczne Gdańsk 17-09-2018 do 18-09-2018

Szkolenie Zamówienia publiczne Gdańsk 17-09-2018 do 18-09-2018

Temat:Zamówienia publiczne dla praktyków – prowadzenie procedur od A do Z – 2 dniowe szkolenie systematyzujące wiedzę.
Trener:mec. Łukasz Mackiewicz
Data rozpoczęcia:2018-09-17
Czas trwania:2 dni
Miejsce:Gdańsk, Hotel Novotel, ul. Pszenna 1, godz. 9:30-15:30
Cena:690,- zł w przypadku udziału w szkoleniu finansowanego w co najmniej 70% ze środków publicznych (stawka VAT - zw) lub 850,- zł w pozostałych przypadkach (cena brutto - stawka VAT 23%)
Więcej informacji:tel.: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777 oraz infolinia 801 889 888
Łukasz Mackiewicz

mec. Łukasz Mackiewicz

mec. Łukasz Mackiewicz – radca prawny specjalizujący się w procedurze administracyjnej, zamówieniach publicznych, z doświadczeniem jako pracownik zamawiającego oraz kontroler zamówień publicznych. Dzięki praktyce zawodowej posiada szeroką wiedzę nie tylko z zakresu przygotowania dokumentacji przetargowych oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia ale również z zakresu finansowania projektów infrastrukturalnych i środowiskowych, jak również z zakresu odpowiedzialności osób na kierowniczych stanowiskach w administracji publicznej, pracowników zamawiającego oraz podmiotów biorących udział w postępowaniach przetargowych. Występuje jako pełnomocnik wykonawców i zamawiających w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji oraz Krajową Izbą Odwoławczą. Współpracownik renomowanych kancelarii prawnych. Ceniony za rzetelną wiedzę zarówno z zakresu zamówień publicznych jak i projektów unijnych. Uczestnicy szkoleń zwracają uwagę na dynamiczny i ciekawy sposób prowadzenia zajęć, konkretny i jasny przekaz merytoryczny oraz bardzo dobrą interakcję z uczestnikami.


Kierownik / Firma prywatna [2018.04.06]:

Szkolenie jak zwykle merytoryczne i na najwyższym poziomie.

 

Referent ds. Technicznych / Muzeum Okręgowe [2018.04.06]:

Prowadzący szkolenie posiada dużą wiedze i umie ją przekazać. Szkolenie prowadzone było ciekawie i niemonotonnie.

 

Starszy Inspektor ds. Remontowo-Budowlanych / Park Narodowy [2018.04.06]:

Szkolenie bardzo ciekawe i przydatne: wyjaśnia wiele wątpliwości z zakresu stosowania prawa zamówień publicznych.

 

Specjalista ds. Zamówień / Firma prywatna [2018.04.06]:

Szkolenie niezbędne do wdrożenia procedur wymaganych przepisami związanymi z elektronizacją zamówień publicznych.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Firma prywatna [2018.04.06]:

Szkolenie było ciekawe i pozwoliło na zrozumienie licznych nieprecyzyjnych zapisów ustawy.

 

Starszy Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Szpital Wojewódzki [2018.04.06]:

Zakres tematyczny szkolenia bardzo przydatny i aktualny. Szkolenie pozwoliło mi na pozyskanie dużej wiedzy.

 

Starszy Specjalista / Park Narodowy [2018.04.06]:

Szkolenie bardzo pożyteczne. Zyskałem wiele cennych informacji i wyjaśnień niezrozumiałych kwestii.

 

Dyrektor / Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa [2018.03.21-22]:

Imponujące podejście do przedmiotu wykładu: konkretnie, profesjonalnie i na temat.

 

Specjalista / Urząd Marszałkowski [2018.03.21-22]:

Informacji zostały przekazane w dobrym stylu. Wykładowca bardzo dobry, posiadający ogromną wiedze, doświadczenie.

 

Specjalista ds. Projektów / Instytut Nauk Prawnych [2018.03.21-22]:

Doskonałe przygotowanie merytoryczne prowadzącego. Profesjonalne materiały szkoleniowe. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości.

 

Inspektor / Urząd Marszałkowski [2018.03.21-22]:

Informacje zostały przekazane w bardzo dobrej formie. Wykładowca posiada ogrom wiedzy i doświadczenia, czym przystępnie się dzieli.

 

Kierownik Działu / Powiatowy Urząd Pracy [2018.03.21-22]:

Doskonała wiedza prowadzącego, poparta przykładami pozwalającymi rzetelnie rozwiązywać omawiany problem.

 

Inspektor / Urząd Marszałkowski [2018.03.21-22]:

Szkolenie bardzo przydatne i komfortowe.

 

Inspektor / Urząd Miejski [2018.03.01-02.28]:

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie i wyczerpująco.

 

Główny Specjalista / Park Krajobrazowy [2018.03.01-02.28]:

Szkolenie bardzo przydatne w pracy zawodowej, zarówno zakres szkolenia jak i Wykładowca na bardzo wysokim poziomie.

 

Pomoc Administracyjna/ Urząd Miejski [2018.03.01-02.28]:

Szkolenie bardzo pouczające.

 

Inspektor ds. Zamówień Publicznych / Wojskowy Oddział Gospodarczy [2018.03.01-02.28]:

Bardzo przydatne informacje

 

Kierownik / Urząd Miejski [2018.03.01-02.28]:

Szkolenie bardzo dobre.

 

Szef Logistyki / Wojskowy Oddział Gospodarczy [2018.03.01-02.28]:

Ciekawa forma wykładów, przytaczanie przykładów.

 

Inspektor/ Gmina [2018.03.01-02.28]:

Szkolenie przebiegało w miłej atmosferze, a Wykładowca w sposób przystępny przekazał najistotniejsze wiadomości. Zdobyłem dużą wiedzę z zakresu zamówień publicznych.

 

Inspektor / Urząd Miasta [2018.03.01-02.28]:

Szkolenie prowadzone profesjonalnie i rzeczowo.

 

/ Osoba prywatna [2017.10.19]:

Szkolenie prowadzone jest w sposób bardzo ciekawy. Prowadzący przedstawia interesujące aspekty i możliwe sposoby wykładni omawianych regulacji prawnych.

 

Referent / Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół [2017.10.19]:

Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny. Wykładowca wyczerpująco wyjaśnił zagadnienia ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Starszy Inspektor ds. Zamówień Publicznych / Szpital Miejski [2017.10.19]:

Szkolenie z konkretnymi wnioskami i przydatnymi informacjami.

 

/ Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół [2017.10.19]:

Szkolenie profesjonalnie przygotowane. Prowadzący nastawiony na kontakt z uczestnikami. Przyjazna atmosfera.

 

Informatyk / Inspektorat Nadzoru Budowlanego [2017.10.19]:

Szkolenie na wysokim poziomie. Jasne i przejrzyste przekazanie wiedzy teoretycznej oraz praktycznej.

 

Inspektor ds. Zamówień Publicznych / Ośrodek Pomocy Społecznej [2017.10.19]:

Bardzo dobry wykładowca. Super miejsce – lokalizacja i dobry poczęstunek.

 

Specjalista / Sąd Administracyjny [2017.10.19]:

Szkolenie merytorycznie bardzo przydatne. Dobra komunikatywność wykładowcy.

 

Referent / Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji [2017.10.19]:

Szkolenie interesujące, wyczerpujące tematykę.

 

Kierownik Oddziału / Sąd Administracyjny [2017.10.19]:

Szkolenie treściwe i konkretne.

 

Podinspektor / Jednostka samorządowa [2017.06.09]:

Ciekawie prowadzone szkolenie. Tematyka przekazana jasno i zrozumiale.

 

Podinspektor / Jednostka samorządowa [2017.06.09]:

Szkolenie wyjaśniło wszystkie wątpliwości.

 

Specjalista / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.06.09]:

Szkolenie bardzo dobrze przygotowane. Świetnie przeprowadzone.

 

Starszy Inspektor / Jednostka oświaty [2017.06.09]:

Szkolenie profesjonalne i bardzo przydatne.

 

/ Jednostka samorządowa [2017.06.09]:

Szkolenie merytoryczne, oparte na przykładach.

 

Starszy Inspektor / Jednostka samorządowa [2017.06.09]:

Szkolenie bardzo ciekawe. Dużo przydatnych informacji.

 

/ Jednostka sektorowa [2017.06.09]:

Szkolenie przeprowadzone w sposób rzetelny.

 

Zaopatrzeniowiec / Jednostka oświaty [2017.06.09]:

Podano praktyczne informacje, oparte na przykładach.

 

Referent / Jednostka sportu i rekreacji [2017.06.09]:

Szkolenie spełnia oczekiwania. Dobrze przygotowane.

 

Inspektor / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.03.31]:

Szkolenie bardzo ciekawe – zwłaszcza przykłady. Bardzo duża wiedza prowadzącego.

 

Starszy Specjalista / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.03.31]:

Szkolnie przeprowadzone w miłej i profesjonalnej formie. Informacje uzyskane podczas szkolenia pomogą mi w mojej pracy.

 

/ Jednostka oświaty [2017.03.31]:

Otrzymałam przydatne informacje n interesujący mnie temat. Otrzymane materiały szkoleniowe ułatwią pracę zawodową.

 

Specjalista / Jednostka samorządowa [2017.03.31]:

Szkolenie zostało przeprowadzone zostało w sposób merytoryczny. Wykładowca przeplatał wykłady ciekawymi przykładami i opiniami, które będę mógł wykorzystać w pracy zawodowej.

 

Kierownik / Jednostka kultury [2017.02.27-28]:

Bardzo przydatny zbiór najważniejszych informacji ze wskazaniem istotnych zmian i ich interpretacji. Kompleksowe spojrzenie na zagadnienie zamówień publicznych.

 

/ Jednostka oświaty [2017.02.27-28]:

Szkolenie profesjonalnie poprowadzone. Przekazano informacje ważnie i przydatne.

 

Specjalista / Jednostka oświaty [2017.02.27-28]:

Bardzo profesjonalne i szczegółowe szkolenie.

 

Inspektor / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.27-28]:

Niezwykle przydatne szkolenie. Prowadzący w bardzo zrozumiały i ciekawy sposób wyjaśnił procedury.

 

Specjalista / Jednostka komunalna [2017.02.27-28]:

Szkolenie przystępnie prowadzone, profesjonalne.

 

Dyrektor / Jednostka budżetowa [2017.02.27-28]:

Bardzo dobre szkolenie systematyzujące wiedzę na temat całego procesu przebiegu zamówienia publicznego.

 

/ Jednostka mundurowa [2017.02.27-28]:

Szkolenie adekwatne do potrzeb, właściwie przygotowane.

 

Kierownik / Jednostka oświaty [2017.02.27-28]:

Wykładowca w sposób profesjonalny i ciekawy przedstawił zagadnienia związane z Prawem zamówień publicznych.

 

Kierownik / Firma prywatna [2017.02.27-28]:

Szkolenie merytoryczne, fachowe.

 

Specjalista / Firma prywatna [2017.02.23-24]:

Szkolenie bardzo przydatne. Kompleksowe, fachowe, poparte licznymi przykładami. Wykładowca w jasny i precyzyjny sposób przedstawia formalizmy.

 

Referent / Jednostka samorządowa [2017.02.23-24]:

Bardzo przydatne informacje. Szkolenie prowadzone w sposób przejrzysty, zrozumiały.

 

Główny Specjalista / Firma prywatna [2017.02.23-24]:

Bardzo dobre szkolenie. Trener z dużą wiedzą.

 

Inspektor ds. Zamówień Publicznych / Jednostka sportu i rekreacji [2017.02.23-24]:

Bardzo przydatna, dobrze przekazana wiedza.

 

Inspektor / Jednostka samorządowa [2017.02.23-24]:

Bardzo przydatne informacje przekazane w przystępny sposób.

 

Starszy Specjalista / Jednostka badawczo – rozwojowa [2017.02.23-24]:

Szkolenie spełniło moje oczekiwania.

 

/ Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.23-24]:

Zwięźle i na temat.

 

Główny Specjalista / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.23-24]:

Szkolenie przydatne na wysokim poziomie merytorycznym.

 

Kierownik Działu / Jednostka samorządowa [2017.02.16-17]:

Szkolenie było bardzo profesjonalne. Tematyka w pełni odpowiadała moim potrzebom. Prowadzący posiada dogłębną, aktualną wiedzę w zakresie tematyki szkolenia.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Jednostka komunalna [2017.02.16-17]:

Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, przydatne informacje oraz materiały szkoleniowe.

 

Referent ds. Zamówień Publicznych / Jednostka samorządowa [2017.02.16-17]:

Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo sprawnie.

 

/ Jednostka samorządowa [2017.02.16-17]:

Dobry dobór materiałów. Fachowa wiedza wykładowcy. Praktyczne podejście do zagadnienia.

 

Radca Prawny / Firma prywatna [2017.02.16-17]:

Bardzo dużo wiedzy merytorycznej.

 

Kierownik Działu / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.16-17]:

Szkolenie przydatne, dużo praktycznych przykładów i dyskusji.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.16-17]:

Zwięźle i na temat.

 

Specjalista / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.10]:

Szkolenie bardzo dobre, przydatne informacje. Wykładowca bardzo dobrze przygotowany, potrafi zainteresować uczestników.

 

Kierownik / Jednostka wymiaru sprawiedliwości [2017.02.10]:

szkolenie rzeczowe, prowadzący w sposób ciekawy przedstawił zakres przedmiotowy szkolenia.

 

Specjalista / Jednostka terytorialny [2017.02.10]:

Szkolenie bardzo przydatne. Poszerzające wiedzę o zamówieniach publicznych.

 

Główna Księgowa / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.10]:

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie. Prowadzący posiada bardzo dobrą wiedzę.

 

Kierownik / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.10]:

Wiedza przekazywana w sposób zrozumiały, klarowny i wyczerpujący. Wykładowca odpowiada na pytania słuchaczy.

 

/ Jednostka budżetowa [2017.02.10]:

Interesujący sposób przekazywania wiedzy. Przekazane informacje będą przydatne w pracy.

 

/ Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.10]:

Szkolenie rzeczowe i interesujące.

 

Kierownik / Jednostka samorządowa [2017.02.10]:

Szkolenie przeprowadzone rzetelnie, solidnie i profesjonalnie. Wykładowca w sposób ciekawy i precyzyjny przekazał swoją wiedzę słuchaczom.

 

Inspektor / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.10]:

Szkolenie bardzo przydatne. Prowadzący posiada bardzo konkretną wiedzę i doskonale odnajduje się w przepisach ustawy.

 

Inspektor ds. Zamówień Publicznych / Jednostka ochrony zdrowia [2017.02.02-03]:

Przydatne informacje systematyzujące wiedzę. Ciekawe przykłady z orzecznictwa.

 

Specjalista / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.02-03]:

Szkolenie przydatne. Informacje przekazywane przez wykładowcę do wykorzystania w praktyce (dużo przykładów, analiza przepisów).

 

Kierownik Działu / Jednostka terytorialny [2017.02.02-03]:

Bardzo pozytywne szkolenie. Duża wiedza wykładowcy.

 

/ Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.02-03]:

Szkolenie ciekawe, wiele praktycznych rozwiązań. Prowadzone w miłej atmosferze.

 

Specjalista / Firma prywatna [2017.02.02-03]:

Bardzo konkretny prowadzący. Możliwość zadawania pytań w każdym momencie szkolenia. Przydatne materiały i przykłady.

 

Specjalista / Jednostka oświaty [2017.02.02-03]:

Szkolenie przeprowadzone w sposób przejrzysty, komunikatywny. Tematyka bardzo dobrze wytłumaczona.

 

Kierownik / Jednostka samorządu terytorialnego [2017.02.02-03]:

Szkolenie merytorycznie bardzo dobre. Konkretny i dobrze przygotowany wykładowca.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Jednostka oświaty [2017.02.02-03]:

Szkolenie przeprowadzone konkretnie, rzeczowo, zgodnie z założoną tematyką.

 

Radca Prawny / Jednostka budżetowa [2017.02.02-03]:

Szkolenie merytoryczne, przeprowadzone w dynamiczny sposób. Dużo przykładów z praktyki.

 

/ Jednostka komunalna [2017.02.02-03]:

Szkolenie bardzo dobrze przygotowane merytorycznie. Wykładowca posiada ogromną wiedzę w zakresie Prawa zamówień publicznych.

Mapa







Zakres szkolenia:

1. Wprowadzenie – definicje, zasady ogólne. Wyłączenia ze stosowania ustawy.
2. Zmiany w systemie zamówień publicznych – zestawienie najnowszych zmian w systemie i ich konsekwencji dla prowadzenia postępowań.
3. Elektroniczne zamówienia w praktyce. Planowane zmiany – harmonogram zmiany.
4. Rozwiązania dotyczące zamówień In-house – regulacje w Dyrektywie i ustawie PZP.
5. Regulacje dotyczące zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
6. Tryby udzielania zamówień: Przetarg nieograniczony, Przetarg ograniczony, Dialog konkurencyjny, Negocjacje z ogłoszeniem, zamówienie z wolnej ręki.
7. Obowiązki informacyjne w postępowaniu. RODO w zamówieniach publicznych w praktyce – problemy.
8. Przygotowanie postępowania: szacowanie i opis przedmiotu zamówienia oraz zmiana planu zamówień w trakcie roku:
a) Ustalanie wartości zamówienia w praktyce.
b) Szacowanie na potrzeby planowania a szacowanie wartości w procedurze udzielenia zamówienia.
c) Szacowanie wartości zamówienia finansowanego z różnych źródeł.
d) Reguły opisywania przedmiotu zamówienia – możliwe problemy.
e) Zmiany dotyczące reguł kolizyjnych przy łączeniu lub dzieleniu różnych rodzajów zamówień.
f) Zamówienia nieplanowane – ich szacowanie oraz sposób ujmowania (w ramach innego zamówienia lub jako cał-kowicie odrębne zamówienie).
g) Konsultacje rynkowe jako czynność związana z przygotowaniem postępowania.
h) Wartość zamówienia realizowanego w częściach – ostateczne określenie wartości zamówienia w przypadku unie-ważnienia zamówienia dla poszczególnych części. Zmiany w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
9. Opis przedmiotu zamówienia w dokumencie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz praktyczne skutki nieprawidłowości w opisie a możliwość zaskarżenia opisu przedmiotu zamówienia do KIO.
10. Warunki udziału w postępowaniu:
a) Uproszczona forma oceny właściwości wykonawcy – Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) – prak-tyczne zastosowanie.
b) Zasady doboru warunków udziału w postępowaniu pod kątem oceny przez Zamawiającego rzetelności i efektywności Wykonawcy.
c) Katalog oświadczeń wymaganych od wykonawców potwierdzających spełnienie warunków w przypadku zamówień gdzie nie ma zastosowania Jednolity Europejski Dokument Zamówienia.
d) Potwierdzanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania i warunki udziału w postępowaniu (kryteria kwalifi-kacji).
e) Zmiany w przesłankach wykluczenia wykonawcy z postępowania.
f) Możliwe błędy przy doborze warunków udziału w postępowaniu: stosowanie warunków niejednoznacznych i ich in-terpretacja w oparciu o opis przedmiotu zamówienia.
g) Warunki utrudniające wolną konkurencję i skutki prawne dla dalszej procedury.
h) Dobór warunków udziału w przypadku konsorcjów.
i) Wyjaśnienia w zakresie spełnienia / niespełnienia warunków udziału.
j) Wadium i problemy związane z wniesieniem, zwrotem, zatrzymaniem. Wadium wnoszone przez podmiot trzeci.
k) Klauzule i aspekty społeczne i ich odzwierciedlenie w warunkach udziału w postępowaniu – praktyczne zastosowa-nie – przykłady. Wprowadzenie obowiązku zatrudnienia przez wykonawcę osób do realizacji zamówienia na pod-stawie umowy o pracę w przypadku niektórych usług i robót budowlanych.
l) Możliwe nieprawidłowości w definiowaniu warunków postępowania.
11. Korzystanie z potencjału innego podmiotu i podwykonawstwo w praktyce:
a) Zmiany w zakresie możliwości zastrzeżenia przez zamawiającego osobistego wykonywania kluczowych części za-mówienia w przypadku dostaw – ograniczenie podwykonawstwa.
b) Korzystanie z potencjału podmiotu trzeciego a podwykonawstwo.
c) Korzystanie przez kilku wykonawców z potencjału jednego podmiotu.
d) Wymogi formalne odnośnie zobowiązania podmiotu trzeciego – błędy.
e) Skutki prawne zaistnienia podstawy do wykluczenia podmiotu trzeciego dla oferty wykonawcy.
12. Kryteria oceny ofert:
f) Kryteria jakościowe, kosztowe i funkcjonalne.
g) Badanie rażąco niskiej ceny a badanie rażąco niskiej składowej ceny
h) Kryteria dotyczące kwalifikacji i doświadczenia personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia.
i) Kryteria dyskryminujące – w jaki sposób uniknąć ich stosowania w zamówieniach – przykłady dobrych praktyk.
13. Oferta w postępowaniu:
a) Uzupełnianie dokumentów w postępowaniu – dokumenty podlegające uzupełnieniu.
b) Terminy uzupełniania dokumentów a problematyka ich ważności.
c) Uzupełnianie dokumentów w postępowaniu bez wezwania.
14. Procedura podstawowa a procedura odwrócona w przetargu nieograniczonym.
15. Zawarcie i realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) Dokumentowanie czynności na poszczególnych etapach realizacji umowy i nadzór nad jej realizacją.
b) Zachowanie tożsamości przedmiotu zamówienia w stosunku do oferty
c) Zmiana umowy w trakcie realizacji zamówienia z zasada uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonaw-ców.
d) Sytuacje sporne na etapie umowy.
e) Przesłanki rozwiązania umowy i przeprowadzenia nowego postępowania przetargowego.
16. Procedura z zachowaniem konkurencyjności dla projektów współfinansowanych ze środków UE – kontrole za-mówień współfinansowanych ze środków UE – korekty finansowe.
17. Środki odwoławcze w praktyce: terminy, koszty oraz wnoszenie odwołania dla zamówień poniżej progów unij-nych i praktyczne konsekwencje tej zmiany.
18. Dokumentowanie procedury udzielenia zamówienia publicznego.
19. Przesłanki unieważnienia postępowania.
20. Możliwe nieprawidłowości w prowadzeniu procedur w nowym stanie prawnym.
21. Dyskusja – odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Uczestnicy:

Szkolenie przeznaczone jest głównie dla:

  • pracowników działów zamówień publicznych
  • osób sprawujących nadzór nad procedurami zamówień publicznych w jednostce,
  • kierowników jednostek,
  • członków komisji przetargowych,
  • pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie lub prowadzenie postępowań do i powyżej 30 000 euro,
  • pracowników różnych działów odpowiedzialnych za szacowanie i opis przedmiotu zamówienia – również w przypadku zamówień do 30 000 euro,
  • wykonawców zainteresowanych pozyskaniem wiedzy praktycznej,
  • osób kontrolujących zamówienia publiczne,
  • innych osób zainteresowanych poszerzeniem, uaktualnieniem swojej wiedzy na temat zamówień publicznych w praktycznym stosowaniu.

Metodologia:

Szkolenie prowadzone jest metodą interakcyjną, metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach.

Informacje dodatkowe:

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia na numer faksu: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777 lub adres poczty elektronicznej: szkolenia@noweprzetargi.pl. Cena szkolenia zawiera: pisemny certyfikat uczestnictwa, koszt materiałów szkoleniowych, lunch, serwis kawowy.

UWAGA!!! Przy zgłoszeniu powyżej 3-ech osób cena szkolenia negocjowana indywidualnie.

Istnieje możliwość organizacji szkolenia w formule szkolenia zamkniętego – realizowanego na zlecenie zamawiającego we wskazanym czasie i miejscu. Główną zaletą organizowanych przez nas szkoleń zamkniętych jest dopasowanie ich zakresu do indywidualnych potrzeb konkretnego klienta.

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777, 801 889 888 oraz 607 801 192, 607 411 300.

Organizator szkolenia: Centrum Doradztwa i Kształcenia „Nowe Przetargi” widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie pod numerem ewidencyjnym 2.18/00040/2007. Firma znajduje się również w ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie.

Zakres proponowanego szkolenia jest opracowaniem autorskim CDIK Nowe Przetargi w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku O prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 24, poz. 83 ze zm.) i podlega ochronie prawnej przewidzianej zapisami tej ustawy.

Zadaj pytanie w sprawie szkolenia:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CDIK Nowe Przetargi moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.
Pokaż pełną treść zgody

Centrum Doradztwa i Kształcenia „Nowe Przetargi” Wojciech Błaszczak, z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Ustrzyckiej 118B, 35-504 Rzeszów ("CDIK Nowe Przetargi”), informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez CDIK Nowe Przetargi w celu: udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie(a), przekazywania informacji o produktach i usługach oferowanych przez CDIK Nowe Przetargi (b), przekazywania informacji handlowej (c) – w zależności od udzielonej przez Panią/Pana zgody. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne.Wyrażam zgodę na: przetwarzanie przez CDIK Nowe Przetargi moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą telefoniczną spersonalizowanych informacji dotyczących produktów i usług świadczonych przez CDIK Nowe Przetargi zgodnie z treścią mojego zapytania.

Skopiuj link do tego szkolenia

Aktualny przelicznik EURO w zamówieniach publicznych

Aktualny przelicznik EURO w zamówieniach publicznych: 4,3117 co stanowi 129 351,- zł

Zapisz się do naszego newslettera

Newsletter – nota prawna dotycząca ochrony danych osobowych zapisując się do Newslettera akceptuję jej treść

infolinia szkoleniowa 801 889 888

Najnowsze pliki do pobrania

Icon
Instrukcja obsługi aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia

Instrukcja obsługi aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia

Icon
Poprawka systemowa aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia

Systemowa poprawka sieciowej wersji aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia. Poprawka ver 1.1.0.27. W domyślnej lokalizacji aplikacji wgrywamy do katalogu Klient: C/Program Files (x86) / Nowe Przetargi / Rodzajowa Ewidencja Klient.

Icon
Instrukcja instalacji i pierwszego uruchomienia aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia - WERSJA SIECIOWA

Instrukcja instalacji i pierwszego uruchomienia aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia - WERSJA SIECIOWA.

Pisaliśmy o…

dokumentacja projektowa rozporządzenie Dz. U. Nr 202 poz. 2072 elektronizacja zamówień publicznych ewidencjonowanie wydatków w zamówieniach publicznych GDDKiA intepretacje prawo zamówień publicznych kopia zapasowa Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia mec. Łukasz Mackiewicz Ministerstwo Cyfryzacji nowelizacja prawa zamówień publicznych opinie prawo zamówień publicznych opinie UZP Platforma e-Zamówienia poradnik Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia poradnik rodzajowa ewidencja wydatków web pressinfo protokół postępowania w zamówieniach publicznych Przegląd prasy zamówienia publiczne przetargi drogownictwo przetargi na drogi przetargi w branży finansowej referencje w zamówieniach publicznych rodo w zamówieniach publicznych Rodzajowa Ewidencja Wydatków Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Zamówienia Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Zamówienia wersja WEB rozporządzenie dokumentacja projektowa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej rozporządzenie w sprawie protokołu postępowania solaris Solaris Bus % Coach specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego sprawozdanie z udzielonych zamówień Standardy Usług i Danych dla Platformy e-Zamówienia szkolenia zamówienia publiczne szkolenia z zamówień publicznych Urząd Zamówień Publicznych ustawa PZP opinie Wokanda KIO wydatki według rodzajów zamówienia publiczne zamówienia publiczne drogownictwo zamówienia publiczne na oprogramowanie zapytanie o cenę na oprogramowanie