NowePrzetargi.pl

WARSZTATY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH JACKA JERKI: „ELEKTRONICZNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE krok po kroku – zagadnienia prawne, organizacyjne i narzędzia techniczne.”

WARSZTATY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH JACKA JERKI: „ELEKTRONICZNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE krok po kroku – zagadnienia prawne, organizacyjne i narzędzia techniczne.”

Temat:WARSZTATY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH JACKA JERKI: „ELEKTRONICZNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE krok po kroku – zagadnienia prawne, organizacyjne i narzędzia techniczne”.
Trener:Jacek Jerka
Data rozpoczęcia:2018-05-16
Czas trwania:3 dni
Miejsce:Giżycko, sala konferencyjna Hotelu St. Bruno, ul. św. Brunona 1, I dzień - godz. 10:00-18:00, II dzień - godz. 11.00-18.00, III dzień - godz. 9.30-11.30
Cena:1980,- zł w przypadku udziału w szkoleniu finansowanego w co najmniej 70% ze środków publicznych (stawka VAT - zw) lub 2435,- zł w pozostałych przypadkach (cena brutto - stawka VAT 23%) OPCJA BEZ NOCLEGÓW (udział w szkoleniu, przerwy kawowe, obiady, materiały szkoleniowe): 1.190,- zł (oraz odpowiednio 1.460,- zł w tym VAT 23%)
Więcej informacji:tel.: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777 oraz infolinia 801 889 888
Jacek Jerka

Jacek Jerka

Jacek Jerka – prawnik, były członek Rady Zamówień Publicznych przy Prezesie UZP oraz członek Zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych a w poprzedniej kadencji jego Prezes. W poprzednich latach pracownik Departamentu Prawnego Urzędu Zamówień Publicznych oraz Ministerstwa Finansów. Od lat bierze udział w procesie legislacyjnym związanym ze zmianami w systemie zamówień publicznych. Przez sześć lat był rzecznikiem dyscypliny finansów publicznych, posiada szeroką praktyczną wiedzę z zakresu zamówień publicznych oraz tematyki związanej z finansami publicznymi oraz odpowiedzialnością z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych. Znany i ceniony trener, doświadczony konsultant, ceniony za konkretny przekaz wiedzy i pewnie udzielane odpowiedzi na pytania.


Podinspektor / Gmina [2018.03.16]:

 

Szkolenie zawierało wiele przydatnych informacji.

 

Koordynator Projektu / Zespół Szkół [2018.03.16]:

 

Szkolenie zadowalające pod względem formy i przekazywanych treści.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Wojewódzki Szpital [2018.03.16]:

 

Szkolenie przygotowane w sposób bardzo solidny. Wyczerpuje wszelkie aspekty. Zgodne z harmonogramem.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej [2018.03.16]:

 

Szkolenie bardzo przydatne, sprawnie przeprowadzone, dobrze przygotowane, materiały zawierające aktualnie obowiązujące akty prawne.

 

Starszy Specjalista / Uczelnia Wyższa [2018.03.16]:

 

Szkolenie w profesjonalny sposób przekazuje sprawy związane z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, zwłaszcza z różnymi interpretacjami przepisów.

 

Starszy Referent / Zakład Gospodarki Komunalnej [2018.03.16]:

 

Szkolenie fachowe i rzetelne. Praktycznie przekazane wiadomości.

 

Naczelnik Wydziału / Starostwo Powiatowe [2018.03.16]:

 

Szkolenie bardzo przydatne. Wysoki poziom merytoryczny.

 

Kierownik / Wojewódzki Szpital [2018.03.16]:

 

Szkolenie ciekawie prowadzone. Rzetelna wiedza Wykładowcy. Niestandardowe podejście. Przydatne informacje.

 

Starszy Referent / Zakład Gospodarki Komunalnej [2018.03.16]:

 

Szkolenie bardzo dobrze zorganizowane i rzeczowe.

 

Referent / Firma prywatna [2018.03.16]:

 

Szkolenie rewelacyjne, ogrom przekazanej wiedzy.

 


Inspektor / Urząd Miejski [2017.10.25-27]:

Bardzo dobra organizacja. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne wykładowcy, który przekazuje wiedzę w sposób prosty i przejrzysty.

 

Podinspektor / Urząd Marszałkowski [2017.10.25-27]:

Szkolenie przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny. Wykładowca merytorycznie przygotowany na wysokim poziomie. Organizator również odznacza się profesjonalizmem.

 

Główny Specjalista / Urząd Miasta [2017.10.25-27]:

Szkolenie dostarczyło bardzo przydatnych informacji. Które można wykorzystać przy prowadzeniu postępowań. Szkolenie bardzo profesjonalne, w szczególności w zakresie elektronizacji zamówień.

 

Starszy Specjalista / Wojskowy Oddział Gospodarczy [2017.10.25-27]:

Szkolenie intensywne, pouczające i profesjonalnie przeprowadzone. Wykładowca bardzo interesująco prowadzi zajęcia, podaje przykłady.

 

Specjalista ds. Umów i Zamówień Publicznych / Grupowa Oczyszczalnia Ścieków [2017.10.25-27]:

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym i organizacyjnym. Prowadzący przygotowany do zajęć pod każdym względem.

 

Radca Prawny / Firma prywatna [2017.10.25-27]:

Szkolenie dobrze przygotowane organizacyjnie. Dobra atmosfera. Wykładowca prowadzi zajęcia ciekawie.

 

/ Wojskowy Oddział Gospodarczy [2017.10.25-27]:

Szkolenie prowadzone na bardzo wysokim poziomie, łatwym i zrozumiałym językiem, poparte przykładami.

 

/ Wojskowy Oddział Gospodarczy [2017.10.25-27]:

Bardzo dobry wybór zagadnień. Profesjonalne przygotowanie wykładowcy.

 

Kierownik / Szpital Specjalistyczny [2017.10.25-27]:

Bardzo dobra organizacja. wspaniała atmosfera. Profesjonalizm.

 

Inspektor / Sąd Rejonowy [2017.10.25-27]:

Szkolenie jak zwykle na najwyższym poziomie.

 

/ Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych [2017.10.25-27]:

Dobrze dobrana tematyka szkolenia. Wykładowca umiejętnie podzielił się swoją wiedzą z uczestnikami.

 

Szef Sekcji / Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi [2017.10.25-27]:

Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym.

 

Inspektor / Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji [2017.10.25-27]:

Oby więcej takich szkoleń. Jestem bardzo zadowolony.

 

Samodzielny Referent / Wojskowy Oddział Gospodarczy [2017.10.25-27]:

Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Organizacja super, mile spędzony czas.

 

Starszy Referent / Wojskowy Odział Gospodarczy [2017.10.25-27]:

Szkolenie bardzo ciekawe. Wszystko było perfect.

 

Specjalista/ Jednostka ochrony zdrowia [2017.06.27]:

Szkolenie zgodne z harmonogramem. Bardzo sprawny i doskonale dobrany Wykładowca.

 

Kierownik Oddziału/ Jednostka samorządowa [2017.06.27]:

Szkolenie ciekawe, zwłaszcza , że poparte aktualnymi wyrokami KIO.

 

Inspektor / Jednostka ochrony zdrowia [2017.06.27]:

Szkolenie przydatne do prawidłowego wykonywania pracy w przygotowaniu postępowań.

 

Kierownik / Jednostka ochrony zdrowia [2017.06.27]:

Trafna tematyka, doskonały termin i dobra lokalizacja.

 

Starszy Referent / Jednostka terytorialna [2017.06.27]:

Szkolenie bardzo merytoryczne i sprawnie przeprowadzone.

 

Specjalista/ Jednostka ochrony zdrowia [2017.06.27]:

Ciekawie i mądrze przeprowadzone szkolenie. Czytelne z dużą ilością przykładów z życia wziętych.

 

Wicedyrektor / Jednostka kultury [2017.03.22-24]:

Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Wyczerpujące, merytoryczne przedstawienie zagadnień.

 

Ekspert ds. Zamówień Publicznych / Jednostka ochrony zdrowia [2017.03.22-24]:

Szkolenie trafione w punkt. Pomocne i rzeczowe, a także praktyczne.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Jednostka ochrony zdrowia [2017.03.22-24]:

Szkolenie merytoryczne, przełoży się na właściwą pracę w zamówieniach.

 

Starszy Specjalista / Jednostka terytorialna [2017.03.22-24]:

Duży zasób informacji.

 

Kierownik Działu Zamówień Publicznych / Jednostka ochrony zdrowia [2017.03.22-24]:

Było super.

 

Kierownik Administracji / Jednostka kultury [2017.03.22-24]:

Wiadomości przydatne, merytoryczne. Bardzo dobry wykładowca.

 

Główny Specjalista ds. Zamówień / Jednostka wymiaru sprawiedliwości [2017.03.22-24]:

Szkolenie ciekawe i przydatne w pracy.

 

Radca Prawny / Jednostka ochrony zdrowia [2017.03.22-24]:

Bardzo dobrze przygotowane szkolenie.

 

Specjalista / Firma prywatna [2017.03.22-24]:

Szkolenie łączy przyjemne z pożytecznym.

 

/ Jednostka kultury [2017.03.02-03]:

Bardzo profesjonalny i równocześnie przystępny wykładowca. Wiele przykładów. Miła atmosfera.

 

Inspektor / Jednostka samorządowa [2017.03.02-03]:

Przedstawiono szczegółowo ustawę Prawo zamówień publicznych.

 

Kierownik Działu / Jednostka budżetowa [2017.03.02-03]:

Rewelacyjny prowadzący.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Jednostka komunalna [2017.03.02-03]:

Bardzo dobra wiedza prowadzącego.

 

Samodzielny Referent / Jednostka terytorialna [2017.03.02-03]:

Na szkoleniu prezentowane są praktyczne wskazówki stosowania znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykładowca wyczerpująco odpowiada na zadane pytania.

 

Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Jednostka samorządowa [2017.03.02-03]:

Wykładowca rewelacyjny, bardzo konkretny, wie o czym mówi. Szkolenie bardzo przydatne.

 

Inspektor / Jednostka samorządowa [2017.03.02-03]:

Szkolenie przydatne. Wiedza merytoryczna prowadzącego na wysokim poziomie.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Jednostka kultury [2017.03.02-03]:

Zgłosiłam się na szkolenie ze względu na osobę prowadzącego. Opinie, które przeczytałam w Internecie potwierdziły jego kompetencje.

 

Inspektor / Jednostka budżetowa [2017.03.02-03]:

Szkolenie merytoryczne, bardzo pomocne przy przeprowadzaniu postępowań. Kontaktowy wykładowca.

Mapa







Dzień I – środa, 16 maja:

do godz. 11.00 – kwaterowanie uczestników szkolenia (w miarę dostępności pokoi),

11.00-18.00 – zajęcia (przerwa obiadowa: 13.00-14.00):

Aspekty prawne elektronizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

  • JEDZ – jakie wymagania odnośnie sposobu przekazania określa ustawodawca wobec Oświadczenia wstępnego składanego przez wykonawcę/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/inne podmioty po 18 kwietnia 2018 r.
  • JEDZ – dopuszczalna forma prawna złożenia Oświadczenia wstępnego składanego przez wykonawcę/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/inne podmioty po 18 kwietnia 2018 r.
  • Oferta – sposób przekazywania i forma w jakiej składana będzie oferta po 18 października 2018 r.
  • Oświadczenia i dokumenty – sposób przekazywania i forma w jakiej składane będą oświadczenia i dokumenty po 18 października 2018 r.
  • Wadium i pełnomocnictwa – sposób przekazywania i forma w jakiej składane będą wadia i pełnomocnictwa po 18 października 2018 r.
  • Postanowienia SIWZ wymagające dostosowania do elektronizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  • Przebieg postępowań w poszczególnych trybach po elektronizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  • Środki ochrony prawnej, a elektronizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

od 20.30  – kolacja

 

Dzień II – czwartek, 17 maja:

do godz. 10.00 – śniadanie, 10.00-18.00 – zajęcia (przerwa obiadowa: 14.00-15.00):

Aspekty organizacyjne elektronizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

  • Wymagany zakres elektronizacji na poszczególnych etapach procesu przygotowania postępowań o udzielenia zamówień publicznych.
  • Odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, osób po stronie zamawiającego w postępowaniach wszczynanych po 18.10.2018 r.
  • Dokumentowanie czynności wewnętrznych zamawiającego po elektronizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  • Sposób przechowywania dokumentów elektronicznych tryb ich udostępniania i usuwania.

Aspekty techniczne związane z zapewnieniem infrastruktury dla sprawnego, zgodnego z prawem i możliwie najmniej kosztownego udzielania zamówień po elektronizacji.

  • Wymagania techniczne niezbędne dla zgodnego z prawem umożliwiania wykonawcom składania JEDZ w postępowaniach wszczynanych po 18.04.2018 r.
  • Wymagania techniczne niezbędne dla zgodnego z prawem umożliwiania wykonawcom składania ofert, oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw w postępowaniach wszczynanych po 18.10.2018 r.

od 20.30  – kolacja

Dzień III – piątek, 18 maja:

do godz. 9.00 śniadanie, 9.30-11.30 – zajęcia, 11.30 – II śniadanie

 Aspekty techniczne związane z zapewnieniem infrastruktury dla sprawnego, zgodnego z prawem i możliwie najmniej kosztownego udzielania zamówień po elektronizacji – c.d.:

  • Jakie wymagania funkcjonalne są wymagane, a jakie zalecane w przypadku pozyskiwania miejsc na platformach umożliwiających komunikację elektroniczną zamawiającego z wykonawcami.
  • Podstawowe warunki przedmiotowe oraz postanowienia umowne wskazane przy zawieraniu umów na zapewnienie narzędzi informatycznych umożliwiających komunikację elektroniczną zamawiającego z wykonawcami dla postępowań wszczynanych po 18.10.2018 r.
  • Wymagania techniczne użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.

Uczestnicy:

Szkolenie przeznaczone jest głównie dla:

  • pracowników działów zamówień publicznych
  • osób sprawujących nadzór nad procedurami zamówień publicznych w jednostce,
  • kierowników jednostek,
  • członków komisji przetargowych,
  • pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie lub prowadzenie postępowań do i powyżej 30 000 euro,
  • pracowników różnych działów odpowiedzialnych za szacowanie i opis przedmiotu zamówienia – również w przypadku zamówień do 30 000 euro,
  • informatycy,
  • wykonawców zainteresowanych pozyskaniem wiedzy praktycznej,
  • osób kontrolujących zamówienia publiczne,
  • innych osób zainteresowanych poszerzeniem, uaktualnieniem swojej wiedzy na temat zamówień publicznych w praktycznym stosowaniu.

Metodologia:

Szkolenie prowadzone jest metodą interakcyjną, metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach.

Informacje dodatkowe:

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia na numer faksu: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777 lub adres poczty elektronicznej: szkolenia@noweprzetargi.pl. Cena szkolenia zawiera: pisemny certyfikat uczestnictwa, koszt materiałów szkoleniowych, lunch, serwis kawowy.

UWAGA!!! Przy zgłoszeniu powyżej 3-ech osób cena szkolenia negocjowana indywidualnie.

Istnieje możliwość organizacji szkolenia w formule szkolenia zamkniętego – realizowanego na zlecenie zamawiającego we wskazanym czasie i miejscu. Główną zaletą organizowanych przez nas szkoleń zamkniętych jest dopasowanie ich zakresu do indywidualnych potrzeb konkretnego klienta.

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777, 801 889 888 oraz 607 801 192, 607 411 300.

Organizator szkolenia: Centrum Doradztwa i Kształcenia „Nowe Przetargi” widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie pod numerem ewidencyjnym 2.18/00040/2007. Firma znajduje się również w ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie.

Zakres proponowanego szkolenia jest opracowaniem autorskim CDIK Nowe Przetargi w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku O prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 24, poz. 83 ze zm.) i podlega ochronie prawnej przewidzianej zapisami tej ustawy.

Zadaj pytanie w sprawie szkolenia:

Skopiuj link do tego szkolenia

Aktualny przelicznik EURO w zamówieniach publicznych

Aktualny przelicznik EURO w zamówieniach publicznych: 4,3117 co stanowi 129 351,- zł

Nowości na forum

Statystyki forum:

Liczba użytkowników: 74253
Liczba postów: 138216
Liczba tematów: 17238

infolinia szkoleniowa 801 889 888

Zapisz się do cotygodniowego newslettera NowePrzetargi.pl

Najnowsze pliki do pobrania

Icon
Instrukcja obsługi aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia

Instrukcja obsługi aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia

Icon
Poprawka systemowa aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia

Systemowa poprawka sieciowej wersji aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia. Poprawka ver 1.1.0.27. W domyślnej lokalizacji aplikacji wgrywamy do katalogu Klient: C/Program Files (x86) / Nowe Przetargi / Rodzajowa Ewidencja Klient.

Icon
Instrukcja instalacji i pierwszego uruchomienia aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia - WERSJA SIECIOWA

Instrukcja instalacji i pierwszego uruchomienia aplikacji Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia - WERSJA SIECIOWA.

Pisaliśmy o…

art. 25 a ust. 1 dialog techniczny dokumenty dokumentacja projektowa rozporządzenie Dz. U. Nr 202 poz. 2072 elektronizacja zamówień publicznych ewidencjonowanie wydatków w zamówieniach publicznych GDDKiA intepretacje prawo zamówień publicznych Jacek Jerka kopia zapasowa Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia mec. Łukasz Mackiewicz Ministerstwo Cyfryzacji nowelizacja prawa zamówień publicznych opinie prawo zamówień publicznych opinie UZP orzecznictwo w zamówieniach publicznych oświadczenia zamówienia publiczne Platforma e-Zamówienia poradnik Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia poradnik rodzajowa ewidencja wydatków web pressinfo protokół postępowania w zamówieniach publicznych Przegląd prasy zamówienia publiczne przetargi drogownictwo przetargi na drogi referencje w zamówieniach publicznych Rodzajowa Ewidencja Wydatków Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia instrukcja Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Zamówienia Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Zamówienia wersja WEB rozporządzenie dokumentacja projektowa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej rozporządzenie w sprawie protokołu postępowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego sprawozdanie z udzielonych zamówień szkolenia zamówienia publiczne szkolenia z zamówień publicznych ustawa PZP opinie warsztaty zamówień publicznych Wokanda KIO wydatki według rodzajów zamówienia publiczne zamówienia publiczne na oprogramowanie zapytanie o cenę na oprogramowanie