NowePrzetargi.pl

SZKOLENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE – Tryb podstawowy w praktyce – Piła – 2021-07-13

Temat: Tryb podstawowy w praktyce – kompendium pracownika Działu Zamówień Publicznych.
Trener: Michał Kunikowski
Data rozpoczęcia: 2021-07-13
Czas trwania: 1 dzień
Miejsce: Piła, Hotel Gromada, al. Piastów 15, godz. 9:30-15:30
Cena: 490,- zł w przypadku udziału w szkoleniu finansowanego w co najmniej 70% ze środków publicznych (stawka VAT - zw) lub 600,- zł w pozostałych przypadkach (cena brutto - stawka VAT 23%)
Więcej informacji: tel.: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777 oraz infolinia 801 889 888

Michał Kunikowski szkolenia

 

Michał Kunikowski – trener i doradca w zakresie zamówień publicznych od kilkunastu lat. Jeden z 28 Atestatorów procedur udzielania zamówień przez zamawiających sektorowych, akredytowany przez Urząd Zamówień Publicznych do przeprowadzania okresowego badania procedur związanych z udzielaniem zamówień w celu wydania świadectwa atestacji (decyzja Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych nr AT/5521/05 z dnia 13 grudnia 2005 r.). Wykształcenie wyższe prawnicze, ukończył także kierunkowe studia podyplomowe na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Członek korpusu Służby Cywilnej zwolniony z obowiązku odbycia służby przygotowawczej dzięki wysokim kwalifikacjom zawodowym. Szkoli, doradza, sporządza opinie i ekspertyzy prawne oraz reprezentuje strony w postępowaniach przed sądami i Krajową Izbą Odwoławczą. Posiada szeroką wiedzę i bogate doświadczenie praktyczne w prowadzeniu postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych.

Opinie Michał Kunikowski:

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Wojewódzki Szpital Psychiatryczny  [2019.06.19.]:

Szkolenie bardzo interesujące wobec aktualnych zmian ustawowych. Dużo praktycznego ćwiczenia na komputerze, które ułatwi codzienną pracę z elektroniczną procedurą zamówień publicznych.

 

Informatyk / Zarząd Komunikacji Miejskiej  [2019.06.19.]:

Bardzo interesująca część teoretyczna szkolenia, co jest rzadkością. Zajęcia praktyczne poprowadzone w jasny i czytelny sposób. Wiedza zdobyta w praktyce bardzo przydatna.

 

Kierownik Działu / Zarząd Komunikacji Miejskiej  [2019.06.19.]:

Szkolenie bardzo przydatne. Osoby, które nie miały wcześniej doświadczenia z elektronicznym postępowaniem o udzielenie zamówienia może bez trudu poradzić sobie z mini portalem i a w szczególności sprawdzenie poprawności oferty i ważności podpisu elektronicznego.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Firma prywatna  [2019.06.19.]:

Szkolenie merytoryczne i zgodne z tematyką szkolenia. Prowadzący w pełni udzielał informacji i odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania.

 

Podinspektor / Urząd Gminy  [2019.06.18.]:

Szkolenie zawierało wiele przydatnych informacji w zakresie elektronizacji zamówień publicznych. Prowadzący ma praktyczne pomocne podejście do tematyki z zakresu zamówień publicznych.

 

Inspektor ds. Inwestycji i Zamówień Publicznych / Urząd Gminy  [2019.06.18.]:

Szkolenie merytorycznie bardzo dobre. Wiele przydatnych informacji dotyczących elektronizacji oraz procedury zamówień publicznych. Zaletą szkolenia jest praktyczne ćwiczenia elektronizacji zamówień publicznych.

 

Specjalista / Zakład Ubezpieczeń Społecznych  [2019.06.18.]:

Dobre wartościowe szkolenie, które pomaga w praktycznym aspekcie pracy osoby zamawiającej zamówienia publiczne oraz w dobie zmieniających się przepisów prawa zamówień publicznych.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Firma prywatna  [2019.06.12.]:

Szkolenie w mojej ocenie zostało bardzo profesjonalnie przygotowane. Prowadzący to człowiek z doświadczeniem praktycznym w zakresie prawa zamówień publicznych.

 

Kierownik / Firma prywatna  [2019.06.12.]:

Szkolenie bardzo przydatne. Propozycja szkolenia nie tylko dla miniPortalu, ale również dla platform komercyjnych. Szkolenie dało doskonałe przygotowanie praktyczne do pracy z elektroniczną formą zamówień publicznych.

 

Referent / Firma prywatna  [2019.06.12.]:

Szkolenie zawierało przydatne informacje dotyczące elektronizacji zamówień publicznych. Prowadzący rozwiał nasze wątpliwości z zakresu elektronizacji.

 

Specjalista ds. Administracyjnych / Firma prywatna  [2019.06.12.]:

Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo rzetelnie. Wszystkie tematy, które były w programie szkolenia zostały omówione wyczerpująco.

 

Kierownik Wydziału / Firma prywatna  [2019.06.12.]:

Bardzo wartościowe i przydatne szkolenie z zakresu elektronizacji zamówień publicznych. Prowadzący przekazał bardzo wiele praktycznych informacji i rozwiązań.

 

Inspektor / Urząd Marszałkowski [2019.06.10.]:

Na szkoleniu zostało pokazane praktyczne ujęcie elektronizacji zamówień publicznych. Prowadzący przekazał cenne wskazówki do wykorzystania w pracy zawodowej.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Firma prywatna  [2019.06.10.]:

Szkolenie profesjonalnie zorganizowane, przeprowadzone bardzo merytorycznie. Prowadzący z wiedzą praktyczną w zakresie zamówień publicznych. Szkolenie godne polecenia.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Firma prywatna  [2019.06.10.]:

Szkolenie przygotowane nas wysokim poziomie. Prowadzący bardzo dobrze wszystko objaśnił. Szkolenie umożliwiło wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktycznych ćwiczeniach, które są pomocne przy pracy z zamówieniami publicznymi.

 

Specjalista ds. Księgowości / Zespół Szkół [2019.06.10.]:

Szkolenie podnoszące wiedzę o podpisie elektronicznym oraz całej procedurze elektronizacji zamówień publicznych. Solidne warsztaty przygotowujące do codziennej pracy.

 

Specjalista / Firma prywatna  [2019.06.10.]:

Szkolenie bardzo przydatne w kontekście przygotowania zamówień publicznych powyżej progów unijnych. Prowadzący to kompetentna osoba, która potrafi przekazać swoją wiedzę innym.

 

Referent / Urząd Gminy  [2019.06.10.]:

Szkolenie przeprowadzone merytorycznie oraz rzeczowo. Prowadzący szkolenie wykładowca otwarty na wszelkie pytania.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Uczelnia Wyższa  [2019.06.10.]:

Szkolenie zawierało praktyczne informacje potrzebne do pracy z zamówieniami publicznymi. Prowadzący bardzo dobrze przekazywał swoją wiedzę, w sposób prosty i jasny.

 

Kierownik / Firma prywatna  [2019.06.10.]:

Szkolenie ciekawe oraz przydatne w pracy z zamówieniami publicznymi. Prowadzący to bardzo ciekawa osoba z wiedzą merytoryczną i doświadczeniem w praktyce.

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Powiatowy Urząd Pracy [2019.06.10.]:

Szkolenie zawierało bardzo przydatną praktyczną wiedzę z zakresu prawa zamówień publicznych. Bardzo przystępny wykładowca, w sposób jasny i klarowny przekazuje swoją wiedzę.

 

Starszy Inspektor ds. Administracyjnych / Firma prywatna [2019.05.27.]:

Szkolenie doskonale zorganizowane. Informacje przekazane na szkoleniu bardzo potrzebne do wykonywanej pracy. Wykładowca oaza spokoju.

 

Referent ds. Inwestycji i Zamówień Publicznych / Urząd Miasta  [2019.05.27.]:

Szkolenie pozwoliło uzupełnić wiedzę, którą już posiadam oraz rozszerzyć swoje umiejętności o nową wiedzę z zakresu elektronizacji zamówień publicznych.

 

Informatyk / Rejonowy Ośrodek Kultury  [2019.05.27.]:

Szkolenie oceniam bardzo wysoko. Przydatne szkolenie dla znowelizowanych rozwiązań. Prowadzący posiada szeroką wiedzę z zakresu prawa zamówień publicznych.

 

Kierownik / Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji [2019.05.27.]:

Szkolenie zawierało potrzebne warsztaty dotyczące składania ofert za pomocą elektronicznych form zamówień publicznych. Prowadzący przekazał wiedzę w prosty sposób.

 

Kierownik Działu Technicznego / Regionalny Ośrodek Kultury  [2019.05.27.]:

Szkolenie bardzo przydatne. W moim przypadku wiadomości zawarte w materiałach szkoleniowych na szkoleniu bardzo potrzebne na przyszłość w pracy z zamówieniami publicznymi.

 

 

Kierownik Referatu / Urząd Gminy  [2019.05.27.]:

Szkolenie przydatne w pracy zawodowej. Wykładowca przygotowany doskonale z prawa zamówień publicznych. Największym plusem szkolenia było obrazowe tłumaczenie zagadnień.

 

Inspektor / Firma prywatna  [2019.05.27.]:

Szkolenie bardzo potrzebne w pracy w związku ze zbliżającym się obowiązkiem elektronizacji zamówień publicznych. Warsztaty bardzo dobrze poprowadzone.

 

Specjalista / Wojewódzki Inspektorat Weterynarii  [2019.04.26.]:

Esencja konkretów i odpowiedzi na pytania, które pojawiają się w trakcie pracy przy prowadzeniu elektronicznej formy zamówień publicznych. Rewelacja, żadna minuta szkolenia niestracona – wszystkie bardzo cenne i pomocne w pracy.

 

Inspektor ds. Zamówień Publicznych / Urząd Gminy  [2019.04.26.]:

Doskonałe materiały szkoleniowe. Spodziewałem się, że na szkoleniu będą pewne wyjaśnienia dotyczące elektronizacji zamówień publicznych i tak też było.

 

Inspektor / Wojewódzki Inspektorat Weterynarii  [2019.04.26.]:

Szkolenie profesjonalne, potwierdzone ogromną wiedzą prowadzącego i jego doświadczenie. Szkolenie przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze. Zadawane pytania nie pozostawały bez fachowej i precyzyjnej odpowiedzi.

 

Inspektor / Centrum Świadczeń  [2019.04.26.]:

Szkolenie zawierało bardzo przydatne informacje. Prowadzący bardzo dobrze przekazywał wszelkie zmiany w procedurze elektronizacji zamówień publicznych. Każda wątpliwość była omawiana w sposób prosty i zrozumiały dla odbiorcy.

 

Inspektor / Urząd Gminy  [2019.04.26.]:

Szkolenie było konstruktywne oraz bardzo rzeczowe. Wiedza, jaką otrzymaliśmy zostanie wykorzystana w życiu codziennym przy pracy z zamówieniami publicznymi.

 

Specjalista / Firma Prywatna [2019.04.24.]:

Bardzo dobra forma prowadzenia szkolenia. Możliwość zadawania pytań na bieżąco. Prowadzący z szeroką wiedzą w zakresie prawa zamówień publicznych oraz całej procedury w praktyce.

 

Specjalista / Firma Prywatna  [2019.04.24.]:

Szkolenie mobilizujące do wprowadzenia i korzystania z elektronizacji zamówień publicznych w przedsiębiorstwie. Mimo że nie stosujemy w zamówieniach sektorowych prawa zamówień publicznych, to mimo to idąc z duchem czasu nowoczesne formy komunikacji są nieuniknione.

 

Starszy Referent / Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej   [2019.04.24.]:

Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadzący w sposób ciekawy i łatwy do zapamiętania przekazał swoją wiedzę. Szkolenie zawierało dużo przydatnych informacji.

 

Inspektor / Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej  [2019.04.24.]:

W sposób zrozumiały zostały omówione wady i zalety elektronizacji zamówień publicznych. Prowadzący w prosty i zrozumiały sposób wytłumaczył, każdą naszą wątpliwość.

 

Podinspektor / Urząd Miejski  [2019.04.24.]:

Szkolenie z tematyką na czasie w dobie elektronizacji zamówień publicznych. Szkolenie praktyczne z aspektami wykorzystania wiedzy zdobytej na szkoleniu w praktyce. Prowadzący to profesjonalista w dziedzinie zamówień publicznych.

 

Główny Księgowy / Sąd Rejonowy  [2019.04.4-5.]:

Szkolenie bardzo przydatne. Informacje były przekazywane w prosty i jasny sposób. Teoria poparta wieloma przykładami.

 

Referent / Zakład Ochrony Środowiska  [2019.04.4-5.]:

Szkolenie było szczegółowe, bardzo dużo informacji oraz przykładów z życia. Prowadzący potrafi przekazać posiadaną wiedzę.

 

Specjalista / Sąd Rejonowy  [2019.04.4-5.]:

Szkolenie w sposób merytoryczny zaspokoiło moje oczekiwania. Bardzo przydatne w bieżącej pracy. Prowadzący podpowiedział i naświetlił właściwy kierunek w nurtujących mnie problemach.

 

Pracownik Administracyjny / Urząd Miasta  [2019.04.4-5.]:

Szkolenie było bardzo interesujące, w należytym stopniu pozwoliło mi na uzyskanie niezbędnej wiedzy, która ułatwi wdrożenie się na nowe stanowisko pracy.

 

Kierownik / Firma prywatna [2019.04.4-5.]:

Szkolenie bardzo dobrze i fachowo przeprowadzone. Materiały szkoleniowe bardzo dobrze przygotowane. Wykładowca z doskonałą wiedzą teoretyczną, którą popierał wieloma przykładami z życia.

 

Specjalista ds. Gospodarczych / Sąd Rejonowy  [  [2019.04.4-5.]:

Szkolenie przeprowadzone w sposób wyczerpujący temat zamówień publicznych. Prowadzący z odpowiednią wiedzą teoretyczną i praktyczną. Na plus możliwość dyskusji i indywidualnych drobnych konsultacji. Pozytyw za dużo przykładów z doświadczenia wykładowcy.

 

Referent ds. Zamówień Publicznych / Zakład Gospodarki Mieszkaniowej  [2019.04.4-5.]:

Bardzo przydatne szkolenie, zostały poszerzone podstawy przy udzielaniu zamówień publicznych. Wykładowca posiada ogromna wiedzę, naprowadza podczas szkolenia uczestników na problematyczne rzeczy i tłumaczy je w prosty sposób.

 

Zastępca Dyrektora / Centrum Kształcenia [2019.04.4-5.]:

Bardzo przystępny sposób przekazywania wiedzy przez wykładowcę. Szkolenie pozwoliło zdobyć podstawową wiedzę z zakresu prawa zamówień publicznych, którą będę mógł wykorzystać i pogłębiać w codziennym życiu.

 

Podinspektor / Urząd Miasta  [2019.02.27.]:

Temat szkolenia został przedstawiony w bardzo konkretny i wyczerpujący sposób. Szkoleniowiec z dużą wiedzą merytoryczną i praktyczną.

 

Kierownik Gospodarczy / Szkoła Podstawowa  [2019.02.27.]:

Bardzo przydatne szkolenie oraz doskonale przedstawione kompendium wiedzy. Materiały szkoleniowe przydatne w późniejszej pracy.

 

Inspektor ds. Zamówień Publicznych / Powiatowy Urząd Pracy [2019.02.27.]:

Szkolenie bardzo ciekawe. Wykładowca popierał zagadnienia wieloma praktycznymi przykładami. Materiały szkoleniowe dobrze przygotowane, do wykorzystania w pracy.

 

… / Sąd Okręgowy  [2019.02.27.]:

Szkolenie pozwoliło mi zdobyć nową wiedzę i utrwalić już zdobytą wiedzę.  Prowadzący z wielką wiedzą, którą popiera przykładami.

 

Podinspektor ds. Administracyjnych / Starostwo Powiatowe [2019.02.27.]:

Dużo przydatnych informacji w codziennej pracy. Prosty sposób przekazywania informacji poparty wieloma przykładami.

 

Podinspektor ds. Zamówień Publicznych / Urząd Gminy  [2019.02.27.]:

Szkolenie bardzo przydatne w pracy. Wiele konkretów i praktycznych przykładów. Materiały szkoleniowe na duży plus dla organizatora.

Mapa







    [recaptcha]

    Dnia 1 stycznia 2021 weszła w życie Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. ZAPRASZAMY PAŃSTWA NA SZKOLENIE, KTÓREGO CELEM JEST WSKAZANIE WZORCOWYCH MECHANIZMÓW PRZYGOTOWANIA, REALIZACJI I ZAKOŃCZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM I WSKAZANIE PIERWSZYCH BŁĘDÓW I NIEPRAWIDŁOWOŚCI W TYM ZAKRESIE.

    Uwaga: W trakcie szkolenia każdy uczestnik otrzyma jako materiał szkoleniowy m.in. ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych w wersji książkowej.

    ustawa z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

    ustawa Prawo zamówień publicznych w wersji książkowej

    ZAKRES SZKOLENIA:

    1. Wprowadzenie:
    1) co to jest tryb podstawowy?
    2) warianty trybu podstawowego;
    3) możliwość prowadzenia negocjacji – czyli który wariant trybu podstawowego wybrać?

    2. Przygotowujemy specyfikację warunków zamówienia (SWZ) w trybie podstawowym:
    1) zawartość SWZ – elementy obligatoryjne i fakultatywne;
    2) postać SWZ – czy forma elektroniczna jest obowiązkowa?
    3) jak pogodzić dostępność cyfrową i odręczny podpis kierownika jednostki?
    4) komunikacja elektroniczna a platforma e-Zamówienia.

    3. Wszczęcie postępowania dalsze czynności przed otwarciem ofert:
    1) zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych – jak wskazać adres strony internetowej po-stępowania, jeśli SWZ nie jest jeszcze udostępniany?
    2) miejsce, sposób i ramy czasowe udostępniania SWZ;
    3) wyjaśnianie treści SWZ;
    4) zmiana treści SWZ i jej konsekwencje;
    5) kiedy podać informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia?

    4. Po upływie terminu składania ofert:
    1) czy otwarcie ofert jest publiczne?
    2) w jakich sytuacjach musimy przesunąć otwarcie ofert nawet jeśli upłynął termin składania ofert?
    3) otwieramy oferty – co zrobić z ofertami złożonymi po terminie i takimi, które zostały złożone w wadliwy sposób?
    4) informacje o złożonych ofertach – czyli to nie to samo:
    a) udostępniana na stronie internetowej prowadzonego postępowania,
    b) przekazywana Prezesowi UZP za pomocą platformy e-Zamówienia.

    5. Badanie ofert:
    1) jaki skutek ma brak odwróconej kolejności oceny ofert w trybie podstawowym?
    2) uzupełnienia – przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty i oświadczenia;
    3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp a żądanie podmiotowych środków dowodowych.
    6. Dyskusja – odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

     

    Uczestnicy:

    Szkolenie przeznaczone jest głównie dla:

    • osób pracujących w działach zamówień publicznych,
    • osób sprawujących nadzór nad procedurami zamówień publicznych w jednostce,
    • członków komisji przetargowych,
    • pracowników różnych działów odpowiedzialnych za szacowanie i opis przedmiotu zamówienia – również w przypadku zamówień do progu stosowania ustawy,
    • wykonawców zainteresowanych pozyskaniem wiedzy praktycznej,
    • osób kontrolujących zamówienia publiczne,
    • innych osób zainteresowanych poszerzeniem, uaktualnieniem swojej wiedzy na temat zamówień publicznych w praktycznym stosowaniu.

    Metodologia:

    Szkolenie prowadzone jest metodą interakcyjną, metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach.

    Informacje dodatkowe:

     

    Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia na numer faksu: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777 lub adres poczty elektronicznej: szkolenia@noweprzetargi.pl. Cena szkolenia zawiera: pisemny certyfikat uczestnictwa, koszt materiałów szkoleniowych, lunch, przerwy kawowe.

    Istnieje możliwość organizacji szkolenia w formule szkolenia zamkniętego – realizowanego na zlecenie zamawiającego we wskazanym czasie i miejscu. Główną zaletą organizowanych przez nas szkoleń zamkniętych jest dopasowanie ich zakresu do indywidualnych potrzeb konkretnego klienta.

    W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: (22) 225 28 42, (17) 85 33 777, 801 889 888 oraz 607 801 192.

    Organizator szkolenia: Centrum Doradztwa i Kształcenia „Nowe Przetargi” widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie pod numerem ewidencyjnym 2.18/00040/2007. Firma znajduje się również w ewidencji jednostek upoważnionych do organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej prowadzonej przez Urząd Służby Cywilnej w Warszawie.

    Zakres proponowanego szkolenia jest opracowaniem autorskim CDIK Nowe Przetargi w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku O prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 24, poz. 83 ze zm.) i podlega ochronie prawnej przewidzianej zapisami tej ustawy.

    Zadaj pytanie w sprawie szkolenia:

      [recaptcha]
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CDIK Nowe Przetargi moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.
      Pokaż pełną treść zgody

      Centrum Doradztwa i Kształcenia „Nowe Przetargi” Wojciech Błaszczak, z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Ustrzyckiej 118B, 35-504 Rzeszów ("CDIK Nowe Przetargi”), informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez CDIK Nowe Przetargi w celu: udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie(a), przekazywania informacji o produktach i usługach oferowanych przez CDIK Nowe Przetargi (b), przekazywania informacji handlowej (c) – w zależności od udzielonej przez Panią/Pana zgody. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne.Wyrażam zgodę na: przetwarzanie przez CDIK Nowe Przetargi moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą telefoniczną spersonalizowanych informacji dotyczących produktów i usług świadczonych przez CDIK Nowe Przetargi zgodnie z treścią mojego zapytania.

        Nabywca





        Odbiorca


        Uczestnicy



        Wartość netto......
        Wartość brutto......





        Pokaż treść Regulaminu

        Regulamin zamawiania usług szkoleniowych drogą elektroniczną

        1. Usługi szkoleniowe świadczone przez Centrum Doradztwa i Kształcenia Nowe Przetargi mogą być zamawiane za pośrednictwem właściwych formularzy zgłoszeniowych umieszczonych w formie kodu html na stronie noweprzetargi.pl.
        2. Zamówienie złożone za pośrednictwem strony internetowej noweprzetargi.pl traktowane jest jak zamówienie złożone w formie pisemnej i rodzi takie same skutki prawne, zatem zobowiązuje uczestnika do uiszczenia pełnej kwoty wynikającej ze zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 7 dni lub krócej przed jego terminem bądź nieobecność na zajęciach nie stanowi podstawy do zwrotu wpłaconej kwoty lub niewystawienia faktury obciążającej.
        3. W przypadku zgłoszenia na szkolenie z finansowaniem udziału w nim w co najmniej 70% ze środków publicznych, dla skorzystania ze zwolnienia z podatku VAT na mocy Art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ust. o VAT, konieczne jest przesłanie w formie skanu lub faksu podpisanego i opieczętowanego oświadczenia o przysługującym prawie do przedmiotowego zwolnienia z podatku od towarów i usług.
        4. Wypełniając formularz elektronicznego zgłoszenia udziału, osoba zgłaszająca wyraża zgodę na przetwarzanie zawartych w przesyłanym formularzu zgłoszenia danych osobowych delegowanych pracowników dla potrzeb realizacji usługi szkoleniowej. Więcej informacji na stronie: https://noweprzetargi.pl/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-polityka-rodo/
        5. Rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy dokonywać w formie pisemnej (fax, poczta tradycyjna lub poczta elektroniczna – za zwrotnym potwierdzeniem odczytania wiadomości).
        6. CDIK Nowe Przetargi nie odpowiada za niewłaściwe działanie mechanizmu zgłoszeń za pośrednictwem formularza zgłoszenia.



        POKAŻ INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

        Podsumowanie:

        Zgłaszasz na szkolenie następujące osoby:

        Wartość netto......
        Wartość brutto......


        Skopiuj link do tego szkolenia

        Aktualny przelicznik EURO w zamówieniach publicznych

        Średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,2693. Próg stosowania ustawy PZP od 1.01.2021 wynosi 130.000,- zł.

        Nowości na forum

        Statystyki forum:

        Liczba użytkowników: 90778
        Liczba postów: 146591
        Liczba tematów: 18795

        Bądź na bieżąco – dopisz się do newslettera

        Newsletter – nota prawna dotycząca ochrony danych osobowych zapisując się do Newslettera akceptuję jej treść

        infolinia szkoleniowa 801 889 888