mec. Łukasz Mackiewicz / 3 dni /100% CASE STUDY
29.11-01.12.2023, SZCZYRK Hotel Alpin ***

Bezbłędne prowadzenie procedur zamówień publicznych – procedura okiem zamawiającego, wykonawcy i kontrolującego.

Odliczamy już czas

Sprawdź wszystkie szczegóły szkolenia – zgłoś się już dzisiaj



:hrs:min:sec

Warsztaty

Trzydniowe Warsztaty Zamówień Publicznych – edycja Południe Polski! Zapraszamy na kolejną edycję niezwykle udanej serii Warsztatów prowadzonych przez mec. Łukasza Mackiewicza. Case Study to znak rozpoznawczy oraz przewodni motyw tego wydarzenia. Nasze jesienne Warsztaty to: intensywna analiza przypadków, rozstrzygnięć przetargów a nawet poszczególnych czynności w toku procedury, analiza orzecznictwa oraz raportów z kontroli. Każda edycja Warsztatów to nowe stany faktyczne. Co jeszcze możemy dodać do tej mocno merytorycznej propozycji? Wiedzę i doświadczenie naszego eksperta, niebanalne podejście do tematu oraz świetny kontakt z grupą. 3 intensywne dni wspólnego zmagania się z najbardziej aktualną tematyką. Wszystko to jak zawsze w ciekawym miejscu, w niezapomnianej atmosferze i naprawdę udanej formule. Zapraszamy!

Pobierz zaproszenie na szkolenie


Poprzednie edycje Warsztatów…

Zobacz opinie

Inspektor / Urząd Gminy
Organizacja szkolenia na bardzo wysokim poziomie. Prowadzący posiada i przekazuje wiedzę na poziomie profesjonalnym. Opiekunowie szkolenia – pełen profesjonalizm.

Inspektor / Zakład Opieki Zdrowotnej
Szkolenie spełniające w pełni oczekiwania. Z przyjemnością w przyszłości będę uczestniczyć w kolejnych szkoleniach organizowanych przez Nowe Przetargi.

Kierownik / Urząd Miasta i Gminy
Szkolenie bardzo merytoryczne. Wykładowca posiada bardzo dużą wiedzę i potrafi ją rzetelnie przekazać uczestnikom szkolenia.

Główny Specjalista / Urząd Marszałkowski
Szkolenie intensywne, efektywne i znakomicie zorganizowane.

Kierownik / Urząd Marszałkowski
Szkolenie zorganizowane na najwyższym poziomie, zarówno merytorycznie jak i organizacyjnie.

Główny Specjalista / Urząd Marszałkowski
Obsługa ze strony organizatora w każdym momencie na najwyższym poziomie. Wykładowca świetny – tym kierowałam się przy wyborze szkolenia.

Kierownik / Spółka branży medycznej
Niezwykły profesjonalizm. Kameralna atmosfera.

Starszy Inspektor / Urząd Wojewódzki
Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Profesjonalna organizacja szkolenia i jego obsługa.

Kierownik / Wojskowy Odział Gospodarczy
Szkolenie merytorycznie super! Bardzo fajne miejsce. Organizacja bardzo dobra.

Główny Specjalista / Urząd Marszałkowski
Wszystko wypadło idealnie.

Sekretarz / Regionalna Baza Logistyczna
Bardzo dobry przekaz informacji, praca na przykładach, łatwość rozmowy – rozwiązywania problemów, bardzo dobry kontakt z prowadzącym. Szkolenie godne polecenia.

Główny Specjalista / Urząd Marszałkowski
Intensywne szkolenie. Bardzo miła i otwarta atmosfera.

Specjalista / Regionalna Baza Logistyczna
Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny, zakres zagadnień i sposób przekazywania wiedzy oceniam jako celujący.

Kierownik Gospodarczy / Szkoła Policealna
Szkolenie bardzo bogate w informacje merytoryczne, świetnie przeprowadzone. Wiadomości przekazane w sposób zrozumiały i przystępny, odpowiedzi na pytania konkretne, poparte przykładami.

Kierownik / Agencja Centralna
Jak zawsze szkolenie na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Trener z niesamowitą umiejętnością przekazywania wiedzy i angażowania uczestników do aktywnego udziału. Słowa klucze pozostaną ze mną na długo.


Sprawdź

Zakres merytoryczny



29 listopada ŚRODA

Dzień pierwszy

do 11:00

Kwaterowanie uczestników

11:00 – 13:00

1. Wprowadzenie. Nowe regulacje prawne i ich konsekwencje dla Zamawiających i prowadzonych procedur w roku 2023.
2. Odpowiedzialność w zamówieniach publicznych – CASE STUDY – rodzaje odpowiedzialności w zamówieniach publicznych.
3. Stosowanie właściwych przepisów w procedurze krajowej i unijnej w świetle wyników kontroli. CASE STUDY
4. Przygotowanie do postępowania jako jeden z najważniejszych etapów postępowania na dostawy, usługi roboty budowlane i jego wpływ na dalsze losy procedury.

13:00 – 14:00

Przerwa obiadowa

14:00 – 18:00

5. Zasady udzielania zamówień podprogowych – zamówienia poniżej 130.000 zł okiem kontrolującego. Konsekwencje zbyt sztywnych procedur. Co powinien gwarantować wewnętrzny regulamin. Minimalna szybka procedura do 130.000 zł zgodna z zasadą efektywnego wydatkowania środków publicznych. CASE STUDY
6. Czas niezbędny na przeprowadzenie procedury – przykładowe rozwiązania – zasady bezpiecznego skracania terminu składania ofert . Pilna potrzeba udzielenia zamówienia a natychmiastowe wykonanie – zasady postępowania.
7. Przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – zawartość SWZ – elementy obligatoryjne i fakultatywne poniżej i powyżej progów unijnych.
8. Dopuszczenie korzystania z zasobów innych podmiotów a podwykonawstwo. Oświadczenia oraz dokumenty składane przez podmioty, na których zasobach polega Wykonawca.
9. PODSUMOWANIE DNIA. ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA.

od 20:30

Kolacja integracyjna



30 listopada CZWARTEK

Dzień drugi

10:00 – 14:00

10. Procedura – zasady postępowania po wszczęciu procedury.
11. Unieważnienie postępowania. Przesłanki unieważnienia postępowania do i po otwarciu ofert.
12. Weryfikacja zapisów dokumentów zamówienia w odniesieniu do listy sprawdzającej – CASE STUDY okiem kontroli.

14:00 – 15:00

Przerwa obiadowa

15:00 – 18:00

13. Umowy w zamówieniach publicznych – wstęp – zasady tworzenia i zmiany umów
14. PODSUMOWANIE DNIA. ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA.

Od 20:30

Kolacja



1 grudnia PIĄTEK

Dzień trzeci

9:00 – 11:00

15. UMOWY W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH W OBLICZU OSTATNICH PROBLEMÓW.
16. ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA. PODSUMOWANIE SZKOLENIA.

11:00

Brunch

11:30

Zakończenie szkolenia – wykwaterowanie uczestników


Poznaj osobiście…

Prowadzący Warsztaty

W ocenie uczestników naszych szkoleń jedyny ekspert potrafiący w tak ciekawy i nieszablonowy sposób prowadzić Warsztaty z Zamówień Publicznych.

Średnia ocen ze szkoleń mec. Mackiewicza z I połowy 2023 roku

Na podstawie ankiet poszkoleniowych – szkolenia stacjonarne. Średnia ocen w skali 5-stopniowej: 5,0


mec. Łukasz Mackiewicz

Radca prawny specjalizujący się w zamówieniach publicznych, z doświadczeniem jako pracownik zamawiającego oraz kontroler zamówień publicznych. Dzięki praktyce zawodowej posiada szeroką wiedzę nie tylko z zakresu przygotowania dokumentacji przetargowych oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia ale również z zakresu finansowania projektów infrastrukturalnych i środowiskowych, jak również z zakresu odpowiedzialności osób na kierowniczych stanowiskach w administracji publicznej, pracowników zamawiającego oraz pod-miotów biorących udział w postępowaniach przetargowych. Występuje jako pełnomocnik wykonawców i zamawiających w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji oraz Krajową Izbą Odwoławczą. Współpracownik renomowanych kancelarii prawnych. Ceniony za rzetelną wiedzę zarówno z zakresu zamówień publicznych jak i projektów unijnych. Uczestnicy szkoleń zwracają uwagę na dynamiczny i ciekawy sposób prowadzenia zajęć, konkretny i jasny przekaz merytoryczny oraz bardzo dobrą interakcję z uczestnikami.

Naprawdę dogodna

Lokalizacja

Hotel Alpin ***
Szczyrk, ul. Beskidzka 40




Hotel Alpin Szczyrk

O hotelu

Hotel Alpin usytuowany jest w centrum Szczyrku, w pobliżu Rynku i promenady. Oferuje on zakwaterowanie w jasnych komfortowych pokojach. Codziennie rano w klasycznie urządzonej restauracji serwowane jest urozmaicone śniadanie w formie bufetu. Specjalnością lokalu są dania kuchni polskiej. Hotelowy bar zaprasza na szeroki wybór piw i napojów. W hotelu można wynająć rower elektryczny oraz naładować swój elektryczny samochód. Hotel posiada parking podziemny i naziemny. Z opinii Gości wynika, że lokalizacja Hotelu Alpin to ich ulubiona część miasta Szczyrk.

W dniu szkolenia

Zakwaterowanie

Kwaterowanie uczestników według dostępności pokoi. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00. Zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, pokoje 1-osobowe dostępne za dopłatą. Istnieje możliwość zakwaterowania dzień wcześniej (wtorek / środa), w przypadku wyboru tej opcji dodatkowej uczestnicy mają zapewnioną również lekką kolację w dniu przyjazdu.

Sprawdź dojazd

Dogodny dojazd do miejsca szkolenia

Bardzo dobry dojazd od strony Katowic (około 1-1,5 godziny w zależności od warunków drogowych) – drogą S1 aż za Bielsko-Białą a następnie drogą 942 ostatnie 10 km do samego Szczyrku.

Dojazd komunikacją publiczną: bezpośrednie połączenia z Bielska-Białej średnio co pół godziny oraz kilka połączeń z Katowic w godzinach dopołudniowych.

Zobacz co mówią ludzie – serwis Booking.com

Opinie o Hotelu Alpin w Szczyrku

Lokalizacja w samym centrum. Bar hotelowy czynny cała dobę. Duży wybór potraw na śniadanie (świeże i smaczne) Restauracja przy hotelu (beskidzka 40) serwuje pyszne obiady, obiadokolacje, wina oraz…
Anna

Czyste pokoje, miła obsługa, bardzo smaczne śniadania.
Ola

Uwielbiam to miejsce. Można się zrelaksować i w spokoju popracować zdalnie. Obsługa przemiła, jedzenie pyszne, śniadanie urozmaicone. Polecam!!
Aneta

Wszystko super, a obsługa najlepsza.
Tomek

Miły personel, ładny wystrój pokoi i świetne śniadanie. Polecam spróbować obiadokolacji – naprawdę warto!
Piotr

Dawno nie byliśmy w tak idealnie czystym hotelu !!! A powitalne ciasteczka to mistrzostwo!!!
Sylwia

Często podróżuje po hotelach i pracuje zdalnie, najważniejsza jest dla mnie cisza, spokój i szybki internet, Hotel Alpin spełnił wszystkie moje oczekiwania, pokoje są czyste i pachną nowością a na śniadaniach każdy znajdzie coś dla siebie, personel błyskawicznie reaguje na wszelkie prośby – bardzo na plus! Na pewno tu wrócę!
Malwina

Kolejny wspaniały pobyt. Obsługa bardzo mila i pomocna (szczególnie Panie z recepcji). Pokoje w bardzo wysokim standardzie, pyszne jedzenie i idealna lokalizacja.
Izabela

Sprawdź nasze propozycje

Cena szkolenia


Udział finansowany ze środków publicznych

2.480,- VAT zw

Cena zawiera

Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, opiekę koordynatora szkolenia.


Pobierz zgłoszenie


Udział finansowany ze środków niepublicznych

3.050,- brutto

Cena zawiera

Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, opiekę koordynatora szkolenia.


Pobierz zgłoszenie


Opcje dodatkowe od:

390,-

Co jeszcze możemy zaoferować

Dopłata do pokoju 1-os. wynosi 390,- zł (VAT zw) lub 480,- zł (VAT 23%).

Dopłata do noclegu z wtorku na środę (1 dzień przed szkoleniem): 420 zł (VAT zw) lub 520,- zł (VAT 23%).

OPCJA BEZ NOCLEGÓW: 1.380,- zł (oraz odpowiednio 1.690,- zł w tym VAT 23%) – cena obejmuje udział w szkoleniu, przerwy kawowe, obiady, materiały szkoleniowe.


Pobierz zgłoszenie

Zobacz miejsce szkolenia na mapie

Lokalizacja


Miejsce szkolenia

Hotel Alpin

Czekamy na Ciebie w Szczyrku w Hotelu Alpin już 29 listopada 2023 roku.

Adres

Szczyrk, ul. Beskidzka 40

Masz pytania? Zadzwoń

(22) 22 52 842
(17) 85 33 777
801 889 888

Email

szkolenia@noweprzetargi.pl


Zarezerwuj miejsce na szkoleniu

Ilość miejsc na Warsztatach jest ograniczona – nie czekaj do ostatniej chwili

    Nie przegap tego wydarzenia

    Czekamy na Ciebie w listopadzie w Szczyrku!