noweprzetargi.pl
Nasza strona internetowa, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Zobacz politykę prywatności, Zobacz pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych - politykę ochrony danych

Elektronizacja zamówień publicznych – zajęcia praktyczne z komputerami dla Zamawiających.

To szkolenie się już odbyło - zobacz podobne szkolenia

Prowadzący:

Michał Kunikowski

Termin:

27.09.2021

Czas Trwania:

1 dzień
6 godz. Szkolenie trwa od 8:30 do 14:30

Miejsce:

ONLINE

Cena VAT zwolniony:

460 zł

Cena z VAT 23%:

570 zł

Michał Kunikowski

Michał Kunikowski

Trener i doradca w zakresie zamówień publicznych z dwudziestoletnim doświadczeniem. Wykładowca studiów podyplomowych na Politechnice Gdańskiej. Jeden z 28 Atestatorów procedur udzielania zamówień przez zamawiających sektorowych, akredytowany przez Urząd Zamówień Publicznych do przeprowadzania okresowego badania procedur związanych z udzielaniem zamówień w celu wydania świadectwa atestacji (decyzja Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych nr AT/5521/05 z dnia 13 grudnia 2005 r.). Wykształcenie wyższe prawnicze, ukończył także kierunkowe studia podyplomowe na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. Szkoli, doradza, sporządza opinie i ekspertyzy prawne oraz reprezentuje strony w postępowaniach przed sądami i Krajową Izbą Odwoławczą. Posiada szeroką wiedzę i bogate doświadczenie praktyczne w prowadzeniu postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych.

ZAKRES SZKOLENIA:

1.

Wprowadzenie:
a) e-Zamówienia – aktualny stan zaawansowania projektu
b) komercyjne platformy zakupowe – odpłatna alternatywa
c) miniPortal – bezpłatne narzędzie na okres przejściowy
d) właściwe przepisy – które akty prawne będą miały zastosowanie?

2.

Zajęcia praktyczne:
a) przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia
– strona internetowa postępowania – co to za strona i w jaki adres strony należy podać w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ
– niezbędne minimum sprzętowe i programowe po stronie zamawiającego i wykonawcy
– dopuszczalne kanały komunikacji elektronicznej w postępowaniu
– Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej – czy profil zaufany jest niezbędny? jak stworzyć profil instytucji pu-blicznej, a jak profil firmowy?
– informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przygotowania, złożenia i otwarcia ofert
– przykładowe postanowienia SWZ
b) właściwe wymagania dotyczące przygotowania oferty w świetle nowych rozwiązań – sposób przygotowania dokumentów elektronicznych – oryginał, kopia, odwzorowanie cyfrowe i zasady poświadczania
c) szyfrowanie, złożenie i odszyfrowanie oferty
d) ewentualna zmiana albo wycofanie oferty
e) otwarcie ofert – jak otworzyć oferty podpisane poszczególnymi rodzajami i formatami podpisu elektronicznego?
f) badanie i ocena e-ofert – problemy i wątpliwości: weryfikacja a walidacja podpisu elektronicznego – na czym polegają i czym się różnią; które narzędzie wybrać i dlaczego? ważność podpisu elektronicznego w świetle przepisów ustawy o usługach zaufania,
g) wezwanie do złożenia dokumentów a dokumenty „urzędowe” dostępne w postaci elektronicznej,

3.

Dyskusja – odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

szkolenia zamówienia publiczne online

UCZESTNICY
METODOLOGIA
INFORMACJE DODATKOWE
ZAREZERWUJ MIEJSCE NA SZKOLENIU
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ NA TEMAT TEGO SZKOLENIA?