mec. Łukasz Mackiewicz / 3 dni /100% CASE STUDY
12-14 czerwca 2024, LIDZBARK WARM. Hotel Krasicki

Uproszczenie procedur zamówieniowych a usprawnienie procesu zakupowego. Praktyczne warsztaty zamówień publicznych – znaczenie przepisów Dyrektywy w procesie zamówieniowym.

Odliczamy już czas

Sprawdź wszystkie szczegóły szkolenia – zgłoś się już dzisiaj



:hrs:min:sec

Warsztaty

Warsztaty Zamówień Publicznych mec. Łukasza Mackiewicza to marka sama w sobie. Wśród praktyków zamówień publicznych cieszy się wypracowaną przez lata marką i sporą popularnością, głównie z uwagi na dynamiczne prowadzenie zajęć poparte ogromną ilością przykładów. Motywem przewodnim kwietniowych warsztatów zamówień publicznych w Ustce będzie uproszczenie procedur zamówieniowych a usprawnienie procesu zakupowego. Co tak naprawdę daje nam uproszczenie naszych procedur? Mniej pytań ze strony Wykonawców, więcej ofert, lepsze zrozumienie naszych potrzeb przez Wykonawcę, bardziej dopasowane do nich oferty oraz mniej odwołań. Wspólnie postaramy się przeanalizować możliwości jakie dają nam przepisy w tym zakresie. Jak zawsze gwarantujemy wysoki poziom merytoryczny, świetną atmosferę na szkoleniu i ciekawą lokalizację.

Pobierz zaproszenie na szkolenie


Poprzednie edycje Warsztatów…

Zobacz opinie

Inspektor / Urząd Gminy
Organizacja szkolenia na bardzo wysokim poziomie. Prowadzący posiada i przekazuje wiedzę na poziomie profesjonalnym. Opiekunowie szkolenia – pełen profesjonalizm.

Inspektor / Zakład Opieki Zdrowotnej
Szkolenie spełniające w pełni oczekiwania. Z przyjemnością w przyszłości będę uczestniczyć w kolejnych szkoleniach organizowanych przez Nowe Przetargi.

Kierownik / Urząd Miasta i Gminy
Szkolenie bardzo merytoryczne. Wykładowca posiada bardzo dużą wiedzę i potrafi ją rzetelnie przekazać uczestnikom szkolenia.

Główny Specjalista / Urząd Marszałkowski
Szkolenie intensywne, efektywne i znakomicie zorganizowane.

Kierownik / Urząd Marszałkowski
Szkolenie zorganizowane na najwyższym poziomie, zarówno merytorycznie jak i organizacyjnie.

Główny Specjalista / Urząd Marszałkowski
Obsługa ze strony organizatora w każdym momencie na najwyższym poziomie. Wykładowca świetny – tym kierowałam się przy wyborze szkolenia.

Kierownik / Spółka branży medycznej
Niezwykły profesjonalizm. Kameralna atmosfera.

Starszy Inspektor / Urząd Wojewódzki
Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Profesjonalna organizacja szkolenia i jego obsługa.

Kierownik / Wojskowy Odział Gospodarczy
Szkolenie merytorycznie super! Bardzo fajne miejsce. Organizacja bardzo dobra.

Główny Specjalista / Urząd Marszałkowski
Wszystko wypadło idealnie.

Sekretarz / Regionalna Baza Logistyczna
Bardzo dobry przekaz informacji, praca na przykładach, łatwość rozmowy – rozwiązywania problemów, bardzo dobry kontakt z prowadzącym. Szkolenie godne polecenia.

Główny Specjalista / Urząd Marszałkowski
Intensywne szkolenie. Bardzo miła i otwarta atmosfera.

Specjalista / Regionalna Baza Logistyczna
Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny, zakres zagadnień i sposób przekazywania wiedzy oceniam jako celujący.

Kierownik Gospodarczy / Szkoła Policealna
Szkolenie bardzo bogate w informacje merytoryczne, świetnie przeprowadzone. Wiadomości przekazane w sposób zrozumiały i przystępny, odpowiedzi na pytania konkretne, poparte przykładami.

Kierownik / Agencja Centralna
Jak zawsze szkolenie na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Trener z niesamowitą umiejętnością przekazywania wiedzy i angażowania uczestników do aktywnego udziału. Słowa klucze pozostaną ze mną na długo.


Sprawdź

Zakres merytoryczny



12 czerwca ŚRODA

Dzień pierwszy

do 11:00

Kwaterowanie uczestników

11:00 – 13:00

1. Wprowadzenie. Nowe regulacje prawne i ich konsekwencje dla Zamawiających i prowadzonych procedur w roku 2024. Dlaczego kompleksowa znajomość Dyrektywy jest konieczna w codziennej pracy osób przygotowujących i prowadzących procedury.
2. Praktyczne wskazówki w zakresie wewnętrznych procedur zakupowych – skutki przeregulowania procedur a niewydolność zakupowa jednostki.
3. Wewnętrzne regulacje w jednostce
4. Odpowiedzialność w zamówieniach publicznych – CASE STUDY – rodzaje odpowiedzialności w zamówieniach publicznych – bezpieczne zamówienia publiczne.
5. Stosowanie właściwych przepisów w procedurze krajowej i unijnej w świetle wyników kontroli. CASE STUDY
6. Przygotowanie do postępowania jako jeden z najważniejszych etapów postępowania na dostawy, usługi roboty budowlane i jego wpływ na dalsze losy procedury.

13:00 – 14:00

Przerwa obiadowa

14:00 – 18:00

7. Czas niezbędny na przeprowadzenie procedury – przykładowe rozwiązania – zasady bezpiecznego skracania terminu składania ofert . Pilna potrzeba udzielenia zamówienia a natychmiastowe wykonanie – zasady postępowania.
8. Przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) – zawartość SWZ – elementy obligatoryjne i fakultatywne poniżej i powyżej progów unijnych.
9. Dopuszczenie korzystania z zasobów innych podmiotów a podwykonawstwo. Oświadczenia oraz dokumenty składane przez podmioty, na których zasobach polega Wykonawca.
10. PODSUMOWANIE DNIA. ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA.

od 20:30

Kolacja integracyjna



13 czerwca CZWARTEK

Dzień drugi

10:00 – 14:00

11. Procedura – zasady postępowania po wszczęciu procedury.
12. Unieważnienie postępowania. Przesłanki unieważnienia postępowania do i po otwarciu ofert. Odpowiedzialność w przypadku niezgodnego z przepisami unieważnienia postępowania.
13. Weryfikacja zapisów dokumentów zamówienia w odniesieniu do listy sprawdzającej – CASE STUDY okiem kontroli.

14:00 – 15:00

Przerwa obiadowa

15:00 – 18:00

13. Umowy w zamówieniach publicznych – wstęp – zasady tworzenia i zmiany umów
14. PODSUMOWANIE DNIA. ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA.

Od 20:30

Kolacja



14 czerwca PIĄTEK

Dzień trzeci

9:00 – 11:00

15. UMOWY W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH W OBLICZU OSTATNICH PROBLEMÓW.
16. ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA. PODSUMOWANIE SZKOLENIA.

11:00

Brunch

11:30

Zakończenie szkolenia – wykwaterowanie uczestników


Poznaj osobiście…

Prowadzący Warsztaty

W ocenie uczestników naszych szkoleń jedyny ekspert potrafiący w tak ciekawy i nieszablonowy sposób prowadzić Warsztaty z Zamówień Publicznych.

Średnia ocen ze szkoleń mec. Mackiewicza z poprzedniego roku

Na podstawie ankiet poszkoleniowych – szkolenia stacjonarne


mec. Łukasz Mackiewicz

Radca prawny specjalizujący się w zamówieniach publicznych, z doświadczeniem jako pracownik zamawiającego oraz kontroler zamówień publicznych. Dzięki praktyce zawodowej posiada szeroką wiedzę nie tylko z zakresu przygotowania dokumentacji przetargowych oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia ale również z zakresu finansowania projektów infrastrukturalnych i środowiskowych, jak również z zakresu odpowiedzialności osób na kierowniczych stanowiskach w administracji publicznej, pracowników zamawiającego oraz pod-miotów biorących udział w postępowaniach przetargowych. Występuje jako pełnomocnik wykonawców i zamawiających w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji oraz Krajową Izbą Odwoławczą. Współpracownik renomowanych kancelarii prawnych. Ceniony za rzetelną wiedzę zarówno z zakresu zamówień publicznych jak i projektów unijnych. Uczestnicy szkoleń zwracają uwagę na dynamiczny i ciekawy sposób prowadzenia zajęć, konkretny i jasny przekaz merytoryczny oraz bardzo dobrą interakcję z uczestnikami.

Naprawdę dogodna

Lokalizacja

Hotel Krasicki ****
Lidzbark Warmiński, ul. Zamkowa 1




Hotel Krasicki

O hotelu

Hotel Krasicki **** (Najlepszy na świecie Hotel w kategorii Best New Hotel Construction & Design) – zamek usytuowany w sercu Lidzbarka Warmińskiego. Bajkowo położony, stanowi historyczne przedzamcze rezydencji Biskupów Warmińskich – najcenniejszego, widzialnego świadectwa historii Warmii i Mazur. BIBLIOTEKA CAFE oraz OBSERWATORIUM ASTRONOMICZNE to unikatowe miejsca, gdzie przyjemnie można spędzić czas. Obszerny księgozbiór zaprasza do starannie wyselekcjonowanej literatury z całego świata. Mieszczące się w zegarowej wieży, a dostępne dla gości obserwatorium astronomiczne, stanowi hołd dla twórcy teorii heliocentrycznej, rezydującego niegdyś na Zamku, wybitnego astronoma – Mikołaja Kopernika. TARAS WIDOKOWY na wieży pozwala w pełni rozkoszować się piękna scenerią Lidzbarka Warmińskiego i okolic. Rozbudowany kompleks SPA&WELLNESS pozwoli gościom oddać się relaksowi, zregenerować siły, odnaleźć harmonię duszy i ciała. Miłośnicy kąpieli, wybiorą dla siebie basen, jacuzzi, salę fitness oraz kompleks saun. Podczas uroczystej Gali International Best Hotel Awards, która odbyła się w Londynie 18 stycznia 2012 r., ogłoszono wyniki konkursu na najlepszy hotel na Świecie. Hotel Krasicki w Lidzbarku Warmińskim zwyciężył w kategorii „Best New Hotel Construction & Design” w każdym z kolejnych etapów konkursu.

Świetna lokalizacja

Dojazd

Bardzo dobry dojazd od strony Warszawy (około 3 godziny) – drogą S7/S16 do końca obwodnicy Olsztyna, następnie drogą krajową nr 16 do Barczewa, a ostatnie kilometry drogą wojewódzką 583 do Lidzbarka Warmińskiego. Bardzo dobry dojazd od strony Gdańska – około 2 h. jazdy samochodem przez Elbląg.

W dniu szkolenia

Zakwaterowanie

Kwaterowanie uczestników według dostępności pokoi. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00. Zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, pokoje 1-osobowe dostępne za dopłatą. Istnieje możliwość zakwaterowania dzień wcześniej (wtorek / środa), w przypadku wyboru tej opcji dodatkowej uczestnicy mają zapewnioną również lekką kolację w dniu przyjazdu.

Zobacz co mówią ludzie – serwis Booking.com

Opinie o Hotelu Krasicki

W rankingach Booking.com – bardzo wysoko oceniony: 9,0. Hotel ceniony za wzorową czystość, profesjonalną obsługę, lokalizację oraz personel.

Znakomity!
Bartłomiej

Wyjątkowy!
Troka

Było po prostu cudownie! Polecam pobyt w tym hotelu.
Agnieszka

Znakomity!
Mieszko

Idealne miejsce na wypoczynek i regenerację. Niepowtarzalny klimat. Doskonałe połączenie hotelu z zabytkiem. Bardzo ładna strefa wellness. Bardzo dobre jedzenie w restauracji.
Kamil

Bardzo udany pobyt na przedłużony weekend. Fantastyczne wkomponowanie nowoczesnych walorów hotelowych w stare mury zamku, robi świetne wrażenie. Duży w porównaniu do innych hoteli basen. Duży i bardzo wygodny pokój.
Marcin

Sprawdź nasze propozycje

Cena szkolenia


Udział finansowany ze środków publicznych

2.780,- VAT zw

Cena zawiera

Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, opiekę koordynatora szkolenia.


Pobierz zgłoszenie


Udział finansowany ze środków niepublicznych

3.420,- brutto

Cena zawiera

Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, opiekę koordynatora szkolenia.


Pobierz zgłoszenie


Opcje dodatkowe od:

490,-

Co jeszcze możemy zaoferować

Dopłata do pokoju 1-os. wynosi 490,- zł (VAT zw) lub 600,- zł (VAT 23%).

Dopłata do noclegu z wtorku na środę (1 dzień przed szkoleniem): 550 zł (VAT zw) lub 670,- zł (VAT 23%).

OPCJA BEZ NOCLEGÓW: 1.380,- zł (oraz odpowiednio 1.690,- zł w tym VAT 23%) – cena obejmuje udział w szkoleniu, przerwy kawowe, obiady, materiały szkoleniowe.


Pobierz zgłoszenie


Miejsce szkolenia

Hotel Krasicki

Czekamy na Ciebie w Lidzbarku Warmińskim na Zamku Krasicki już 12 czerwca 2024 roku.

Adres

Lidzbark Warmiński, Hotel Krasicki⋆⋆⋆⋆, ul. Zamkowa 1

Masz pytania? Zadzwoń

(22) 22 52 842
(17) 85 33 777
801 889 888

Email

szkolenia@noweprzetargi.pl


Zarezerwuj miejsce na szkoleniu

Ilość miejsc na Warsztatach jest ograniczona – nie czekaj do ostatniej chwili

    Nie przegap tego wydarzenia

    Czekamy na Ciebie w czerwcu w Lidzbarku!