Witam
Proszę o udzielenie odpowiedzi na n/w pytanie dot. sprawozdania za 2013r. a mianowicie:
Jak postąpić, w przypadku gdy Powiat zorganizował przetarg powyżej 14.000euro na ubezpieczenie samochodów Starostwa i jednostek organizacyjnych Powiatu ( m.in. szkoły, Domy Pomocy Społecznej, Domy Dziecka). Powiat reprezentowany przez Zarząd dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej i podpisał umowę z Wykonawcą z której wynika, iż w ramach tej umowy Wykonawca wystawi polisy potwierdzające zawarcie konkretnych umów ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek. Polisy te podpisywali dyrektorzy poszczególnych jednostek. Czy w związku z tym, każda jednostka z osoba winna umieścić te zamówienie w sprawozdaniu w tabeli IV mimo, iż wartość każdej z polis nie przekracza 14.000euro, czy to Powiat powinien tylko i wyłącznie umieścić taką informację w swoim sprawozdaniu, wpisując całą wartość umowy na wszystkie jednostki?
Inna sytuacja, ubezpieczenie mienia, tak jak w przypadku samochodów, Powiat ogłosił przetarg i podpisał umowę z Wykonawcą, jednakże poszczególne polisy potwierdzające zawarcie ubezpieczenia danej jednostki zostały wystawione i podpisane przez osoby reprezentujące Powiat a nie, jak w przypadku samochodów, przez dyrektorów poszczególnych jednostek. Czy w tej sytuacji,czy te postępowania w sprawozdaniu wykazuje tylko Powiat?
Nadmieniam, iż w oby przypadkach każda jednostka z osobna dokonuje zapłaty z tytułu ubezpieczenia ze swojego budżetu.