Temat: Ogłoszenie o udziel. zam. na dystrybucję energii
Witam, jak to rozwiązać:
Sprawa dot. dystrybucji energii elektrycznej do naszej jednostki, gdzie mamy 4 liczniki i na każdy z nich będzie zawarta odrębna umowa. I teraz, jedna umowa została zawarta w dniu 07.01.2014r. gdzie w z treści wynika, że wchodzi w zycie od 01.01.2014r.) i zaraz za nią nastepna umowa zawarta w dniu 10.01.2014r. (wchodzi w życie z dniem 01.01.2014r.) - nastepne dwie wkrótce będziemy podpisywać, gdyż okres ich obowiązywania jest od 01.02.2014r..
PYTANIE BRZMI:
1. Czy powinniścy nadać jeden nr postępowania na zam. z WR czy do każdego licznika powinien być oddzielny nr?
2. Jeśli szacunek na dany licznik nie przekracza kwoty 14.000 euro (wartośc zliczona z 4 lat) ale podpisujemy umowę na czas nieokreślony to powinniśmy stosować tryb WR?
3. Jaką podać datę w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia w miejscu: data udzielenia zamówienia" - czy to będzie data zawarcia umowy czy okres od którego ona wchodzi w życie.
Bardzo proszę o Wasze opinie i odpowiedzi.