1

Temat: forma przekazywania dokumentów

Czy wysyłacie SIWZ (tryb ZOC) za pomocą poczty elektronicznej i żądacie potwierdzenia otrzymania wiadomości?
W mojej jednostce praktykowało się zawsze przesylanie SIWZ drogą pocztową jednak od niedawna wprowadziliśmy przesyłanie SIWZ elektronicznie dla oszczędności czasu i pieniędzy. w SIWZ mamy taki zapis:
1.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie.
2.Zamawiający w celu zapewnienia sprawnego przebiegu postępowania dopuszcza możliwość przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem na numer ... .
3.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i fakt ich otrzymania został niezwłocznie potwierdzony? zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.

2

Odp: forma przekazywania dokumentów

Tak.

3

Odp: forma przekazywania dokumentów

Tak.

4

Odp: forma przekazywania dokumentów

Czyli jest ok.
Zapisy w SIWZ muszę chyba doprecyzować, gdyż w pkt 3 jest tylko mowa o faksie.

A może macie jakiś wzór, który jest bardziej praktyczny niż mój?

5

Odp: forma przekazywania dokumentów

Masz taki zapis - dopisz tylko, że pocztą elektroniczną - czyli -
Zamawiający w celu zapewnienia sprawnego przebiegu postępowania dopuszcza możliwość przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem na numer ... . lub pocztą elektroniczną.   

i wsio

6

Odp: forma przekazywania dokumentów

Dzięki