1

Temat: czy łączyć gadżety i namioty

Witam
szefostwo chce kupić namioty wystawowe, na których będzie nasza nazwa i logo, a dodatkowo mamy kupować gadżety reklamowe. Szacunek każdego oddzielnie nie przekracza 14 000, ale razem już tak. I się zastanawiam czy łączyć te dwa zamówienia?

2

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

A co wychodzi z rozpoznania rynku jeśli chodzi o potencjalnych wykonawców?

3

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

Przypuszczam że osobno, ale sprawdzić można jak psz.

4

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

Większość agencji reklamowych jest w stanie to zrobić.

5

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

No właśnie znajome agencje mogą zrobić i to i to. To jednak połącze i w dwóch zadaniach pójdzie. Dzięki

6

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

Skoro firmy mają taką możliwość to łączyć.

7

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

Namiot i kubek. Jakoś mi to nie pasuje. A co na to CPV?

8

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

CPV to mało istotne na te czasy.

9

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

Jarosław - a pasuje Tobie kubek, długopis, brelok, folder...?

10

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

Marcel napisał/a:

CPV to mało istotne na te czasy.

W wątpliwych sytuacjach jest to jakaś wskazówka.

psz napisał/a:

Jarosław - a pasuje Tobie kubek, długopis, brelok, folder...?

Tak smile

11

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

jarosław napisał/a:
Marcel napisał/a:

CPV to mało istotne na te czasy.

W wątpliwych sytuacjach jest to jakaś wskazówka.

psz napisał/a:

Jarosław - a pasuje Tobie kubek, długopis, brelok, folder...?

Tak smile

Takiej odpowiedzi się spodziewałem:)
Skoro dwadzieścia lat taka oferta jest na rynku to ludzie się przyzwyczaili.
Z technicznego punktu widzenia np. folder ma tyle wspólnego z kubkiem co z namiotem wink

12

Odp: czy łączyć gadżety i namioty

Wiedziałem ze złapiesz mnie na tym folderze smile
Tu jest inna skala zamówień. Z jednej strony kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt różnych elementów wchodzących w skład zamowienia (kubki długopisy maskotki itp) za 10000 20000 zł wobec których nie ma pewności że zachodzi tożsamość przedmiotowa. Z drugiej namiot np za 20000.