1

Temat: uzupełnienie dokumentów pisemność

Wezwaliśmy wykonawcę do uzupełnienia dokumentów , w tym spełniających
warunki udziału w postępowaniu.
Otrzymaliśmy oświadczenia tylko faxem i drogą elektroniczną ? skan dokumentów w terminie.
Nie mamy oryginałów do dziś.

W SIWZ mamy zapisane:

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Każda ze stron postępowania na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania pisemnie, faksem  lub drogą elektroniczną.

Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, a także zmiany lub wycofania oferty oraz wnoszenia środków ochrony prawnej.


Czy możemy przyjąć jednak te dokumenty i dalej oceniać ofertę?

2 (edytowany przez Darek W. 2014-05-14 06:42:30)

Odp: uzupełnienie dokumentów pisemność

Nie. Brak formy pisemnej.

3

Odp: uzupełnienie dokumentów pisemność

ufff ok
wykluczamy
czyli mamy dobry tok myślenia smile