Temat: czynności powtórzone a protoków
Witam, po wyborze najkorzystniejszej oferty okazało się że jest ona niezgodna z siwz. Unieważniliśmy wybór, wzywaliśmy do wyjaśnień, ofertę niezgodną odrzuciliśmy , ponownie oceniliśmy oferty i ponownie wybraliśmy.
Czy w protokole, który wypełnia się przecież na bieżąco, powinnam zmienić informacje w dziale dot. oferty najkorzystniejszej, liczby odrzuconych ofert, wezwań do wyjaśnień i zatwierdzenia wyniku postępowania? Czy może zostawić to tak jak jest (czyli z tego pierwszego wyboru), a opisać wszystko tylko w "czynnościach nowych i powtórzonych" (choć tam i tak opisuję). Skoro protokół powstaje na bieżąco to po pierwszym wyborze mógł być np. komuś udostępniony, bo to informacja publiczna, i czy takie "przerobienie" nie byłoby niewłaściwe?
Oczywiście są do protokołu załączniki z których jasno wynika tok postępowania i ponowny wybór, ale kontrola mi się upiera, że skoro w protokole jest ta "pierwsza" najkorzystniejsza oferta wpisana, to znaczy że to jest najkorzystniejsza i żadna inna (a umowa z innym wykonawcą). Udają ,że nie widzą dalszej części protokołu i przede wszystkim dokumentów załączonych.