Temat: uzupełnienie dokumentów
W zamówieniu na usługi Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany był przedstawić co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku mojego postępowania Wykonawca w wykazie wstawił inne wartości wykonanych usług z ostatnich 3 lat niż mamy je zaksięgowane. W związku tym został wezwany do uzupełnienia.
W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przedstawił oprócz tych 2 wymaganych usług jeszcze inne, które zwiększają wartość jego doświadczenia
Jest to istotne ponieważ kryterium to cena ofertowa ? z wagą 90 %.
- doświadczenie wykonawcy ? z wagą 10%
Co z tym zrobić?
Przyjąć wartość pierwotną czy do oceny oferty przyjmować nowe doświadczenie po uzupełnieniu?