Temat: Nowa oferta w wynku uzupełnienia
W przetargu nieograniczonym na dostawę specjalistycznych urządzeń Zamawiający wymagał, aby do oferty dołączyć:
1) specyfikację oferowanego wyposażenia, w której trzeba było podać nazwę, model, i określone parametry; oraz dołączyć
2) materiały informacyjne /techniczne (karty katalogowe) z których jednoznacznie będzie wynikało spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego.
Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia brakujących kart katalogowych.
Wykonawca odpisał: "Producent przez nas zapropoNowany w ofercie posiada w swym portfolio urządzenie bardziej wydajniejsze umożliwiające realizację dodatkowych funkcji. W związku z tym w załączeniu przedstawiamy zmodyfikowaną ofertę wraz z uzupełnieniem dokumentacji. Cena za cały projekt nie ulega zmianie. W załączeniu dokładna charakterystyka urządzenia łącznie z kartami katalogowymi potwierdzającymi wymagania Zamawiającego"
Pytanie: Co w powyższej sytuacji powinien zrobić Zamawiający? W jaki sposób Zamawiający ma odnieść się do "nowego" oferowanego urządzenia?