1

Temat: uzupełnienie dokumentów

Bardzo proszę o radę.
Złożona oferta przez wykonawcę nie zawierała dokumentu z którego wynikałoby kto ma prawo podpisać ofertę a co za tym idzie umowę. Przedłożony został tylko Statut z którego również nie wynika że Dyrektor może podpisywac umowy i Oferty.

W związku z tym poprosiłam wykonawcę o uzupełnienie oferty o stosowny dokument z którego wynika umocowanie prawne do reprezentowania wykonawcy.
W wyznaczonym terminie Wykonawca przedłożył dwa dokumenty 1) o tym że osoba podpisująca jest powołana na dyrektora 2)upowaznienie do reprezentowania przy zawieraniu umów w sprawach personalnych oraz finansowych.

Zgodnie ze SIWZ dokument czyli upoważnienie miał byc dostarczony do Oferty.

Proszę o radę czy mogę uzupełnić ofertę o ten dokument.
Czy muszę ofertę odrzucić ponieważ nie o taki dokument mi chodziło.
Nadmienim że jest to Caritas czyli bardzo specyficzna jednostka - nie ma KRS, i działalności gospodarczej.
Jak uzasadnić odrzucenie oferty.

2

Odp: uzupełnienie dokumentów

nie o taki??? a o jaki???

3

Odp: uzupełnienie dokumentów

Miłka, zobacz jeszcze raz w statu i uprawnienia Dyrektora bo to on zazwyczaj wchodzi w sład zarządu Caritas i w statucie powinien mieć napisane jakie ma zadania i uprawnienia. Sam Caritas to dośc specyficzny podmiot i rzadzi sie swoimi  prawami .

4 (edytowany przez lolilap 2008-01-07 12:08:58)

Odp: uzupełnienie dokumentów

w statucie powinno byc zawarte kto, i w jakim zakresie reprezentuje spolke czy podmiot....

jesli nie ma, to nie mozesz uzupelnic pelnomocnictwa, tym bardziej jesli takowe poza statuem wystepuje...