1

Temat: dwa rózne terminy realizacji

Witam,
przygotowuję postępowanie na usługę, w  opisie przedmiotu zamówienia odwołuję się do formularza cenowego , w który mam 2 pozycje wyodrębnione. Czy w ramach jednego postępowania mogę mieć dwa rożne terminy realizacji- osobny dla poz. 1 i osobną fakture i osobny dla poz. 2 i osobną fakturę.

Bardzo pilne, podpowiedzcie proszę

2

Odp: dwa rózne terminy realizacji

Tak, mogą być dwa terminy.

3

Odp: dwa rózne terminy realizacji

Marcel napisał/a:

Tak, mogą być dwa terminy.

Marcel, czyli rozumiem, ze w ramach jednego postępowania na jeden przedmiot zamówienia mogą być dwa różne terminy realizacji???, czy to nie jest sprzeczne z ustawą Pzp??? (zaznaczam, ze postępowanie nie jest dzielone na zadania)

4

Odp: dwa rózne terminy realizacji

tylko jak w ogłoszeniu wpiszesz dwa terminy zakończenia usług??

5

Odp: dwa rózne terminy realizacji

Jeżeli precyzyjnie opiszesz zadanie i termin ich realizacji warunki płatności to dlaczego nie. Pzp zasadniczo do realizacji zamówienia sie nie wtrąca. Reguluje sposób wyłonienia wykonawcy.

Co do pytania jak w ogłoszeniu to opisać. Np podając ostateczną datę wykonania zamówienia.

6

Odp: dwa rózne terminy realizacji

jarosław napisał/a:

Co do pytania jak w ogłoszeniu to opisać. Np podając ostateczną datę wykonania zamówienia.

Dokładanie tak.

7

Odp: dwa rózne terminy realizacji

przedmiot zamówienia remont szkoły
1. remont klas - termin do 25.08. przed 1.09.
2. remont sali gimnastycznej z zapleczem termin do 31.10.
odrębne płatności -odbiory, kary
w ogłoszeniu termin wpisujesz 31.10