PN poniżej progów na usługę.
Do Wykonawców zostało wysłane drogą elektroniczną zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, inf. o wykluczeniach i inf. o odrzuceniach ofert.
Jeden z Wykonawców, którego oferta została odrzucona, odczytał te wiadomości dopiero 14 dniach (otrzymaliśmy potwierdzenie odczytania wiadomości).
Oferta została odrzucona ze względu na brak odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień odnoście ceny oferty.
Drogą elektroniczną (w treści maila) wniósł on protest na odrzucenie ich oferty.
Piszą, że nie otrzymali wezwania do złożenia wyjaśnień odnośnie ceny. gdyby je dostali, odpowiedzieliby na nie.
Wezwanie wysłano na adres podany w ofercie. Nie otrzymaliśmy komunikatu zwrotnego, że adres jest błędny, czy też skrzynka przepełniona.
Skoro nie otrzymaliśmy potwierdzenia, to zgodnie z zapisami SIWZ, uznajemy, że wiadomość dotarła do adresata.
Wykonawca wnosi o przywrócenie mu terminu na składanie wyjaśnień albo unieważnienie postępowania.
Oczywiście grzecznie odpiszemy, ale pytanie moje brzmi,
1. czy Wykonawca może zrobić co jeszcze ponadto?
2. Odwołania przecież złożyć już nie może, prawda?
3. Co Wy robicie, jeśli nie dostajecie potwierdzenia odebrania wiadomości? Wysyłacie faxem, dzwonicie, nie robicie nic?
Dodam, że wysłałam tego samego dnia, jedno po drugim 9 takich wezwań. Jedynie dwóch Wykonawców nie potwierdziło odebrania wiadomości.