Temat: Dowożenie
Co zrobić. Dowożenie uczniów do szkół przez okres 4 miesięcy. szacunkowa wartość zamówienia wynosi 40 000 tyś zł. jaki tryb zastosować.
-Zapytanie ofertowe
-Wolna ręka
- PN
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Szacowanie wartości, kwoty progowe i i tryby udzielania zamówień publicznych → Dowożenie
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Co zrobić. Dowożenie uczniów do szkół przez okres 4 miesięcy. szacunkowa wartość zamówienia wynosi 40 000 tyś zł. jaki tryb zastosować.
-Zapytanie ofertowe
-Wolna ręka
- PN
Zapytanie ofertowe
normalnie tak, ale dlaczego liczysz 4 miesiące? Czy od nowego roku nie będziesz kontynuował tegosamego zadania - okres szkolny jako rozliczeniowy jest od września do czerwca. A na początku roku nie woziłeś dzieci? Jak liczyłeś?
Może zrealizować na cały rok szkolny pod warunkiem, że zamówienie to jest wpisane w WPF. Jeśli nie jest, to tylko do końca roku budżetowego.
Zamierzamy zawrzeć umowę bezpośrednią na świadczenie usług publicznych w zakresie wykonywania gminnych drogowych przewozów pasażerskich
40 mln, próg unijny,
Jeżeli zamierzasz zawrzeć umowę do końca roku kalendarzowego, to powstaje pytanie - czy od stycznia do końca czerwca mieliście umowę na przewozy dzieci? Jeśli tak, to drugie pytanie brzmi - dlaczego podpisując umowę I-VI nie uwzględniliście przewozów IX-XII?
Jeśli przewozy dzieci są uwzględnione w wieloletniej prognozie finansowej, to proponuję zawrzeć umowę na okres IX.2016-VI.2017. Jeśli zaś nie macie stosownego zapisu w WPF, to sprawdź na jaką kwotę była zawarta umowa I-VI.2016 (o ile była), jeśli suma przewozów I-VI i IX-XII da ci kwotę powyżej 30 tys. euro, to dla własnego bezpieczeństwa lepiej będzie abyś przeprowadził PN. Dlaczego? Bo kontrolujący mogą zarzucić wam podział zamówienia na części w celu obejścia przepisów ustawy. Uprzedzam wnioski w stylu - przecież tego, co było nie sumuje się itd. - jeśli miałeś przewozy dzieci w okresie I-VI, to zlecając tę usługę powinieneś brać pod uwagę cały rok budżetowy, a nie tylko drugie półrocze roku szkolnego, czyli tożsamość podmiotowa, przedmiotowa i czasowa jest.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc