1

Temat: sprawozdanie raz jeszcze

Witam, będę pierwszy raz robić sprawozdanie czy są gdzies do nich wyjaśnienia bo mam wątpliwości co do prawidłowości wypełnienia rubryk
1. jeśli np. było jedno postepowanie ale w trzech częsciach i w wyniku jego przeprowadzenia zostało zawarte 3 umowy  to w kolumnie "liczba postępowań" wpisuję 1 a w kolumnie "wartość umów" sumuję kwoty trzech umów? a co jesli jedna z umów była w zakresie pomiędzy 6 tys. a 14 tys. euro? też ją sumuję? czy w ogóle traktuję to jako 3 postepowania?
2. inny przypadek - w umowie był zapis, że wykonawca otrzyma wynagrodzenie uzaleznione od ilości wywiezionych ton odpadów ale nie więcej niz 90 tys. wartościa umowy jest to 90 tys. czy faktycznie wypłacona kwota?

2

Odp: sprawozdanie raz jeszcze

Odpowiedź na pierwsze pytanie już znalazłam "Zamówienie, w którym dopuszczono składanie ofert częściowych i zawarto więcej niż jedną umowę, należy traktować jako jedno postępowanie i na potrzeby określenia wartości umów należy zsumować ceny netto (bez podatku od towarów i usług) określone w zawartych umowach." Dzięki Marko

3

Odp: sprawozdanie raz jeszcze

moni napisał/a:

2. inny przypadek - w umowie był zapis, że wykonawca otrzyma wynagrodzenie uzaleznione od ilości wywiezionych ton odpadów ale nie więcej niz 90 tys. wartościa umowy jest to 90 tys. czy faktycznie wypłacona kwota?

90 tys.