Odp: sprawozdanie
To jak to w końcu jest z tymi dotacjami do 30 tyś, ujmujecie w 4.8 czy nie?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To jak to w końcu jest z tymi dotacjami do 30 tyś, ujmujecie w 4.8 czy nie?
Ja ujmuje.
to wpisujecie do VIII unieważnione?? w rozporządzeniu do środowiskowych pisze "wykaz postępowań zakończonych udzieleniem zamówienia
Ja ujmuje.
A czegoż to czegóż, przecież par. 1 pkt 9 rozp. w sprawie spr. wyraźnie te dotacje pomija???
Ale w 9 jest mowa o LICZBIE i łącznej wartości (powyżej 30 tyś), a my tu dyskutujemy o wartości poniżej 30 tyś, czyli z pkt 10 rozporządzenia.
Dotacje zawsze się ujmowało, a skoro są takie poniżej 30 000 euro to należy je wpisać jako te z 4.8.
W sekcji I.1 Nie można wpisać nr REGON, mam wpisany (przez UZP) zły numer ulicy, nie można zmienić osoby do kontaktu, e-maila, telefonu... . W ubiegłym roku nie było tego typu problemów i były prawidłowe dane teleadresowe. Też mieliście tego typu problemy?
Ale w 9 jest mowa o LICZBIE i łącznej wartości (powyżej 30 tyś), a my tu dyskutujemy o wartości poniżej 30 tyś, czyli z pkt 10 rozporządzenia.
Na jakiej podstawie twierdzisz, że tylko powyżej 30 000?
Dotacje zawsze się ujmowało, a skoro są takie poniżej 30 000 euro to należy je wpisać jako te z 4.8.
Co to znaczy "zawsze"? Umowy z zakresu prawa pracy też wpisujesz? Poza tym wyjaśnij mi proszę sens wpisywania tylko tych poniżej 30, bez wpisywania tych powyżej 30. Jeżeli dla Ciebie wzorem jest poprzedni rok, to powinieneś wpisać wszystkie
Apollo napisał/a:Ale w 9 jest mowa o LICZBIE i łącznej wartości (powyżej 30 tyś), a my tu dyskutujemy o wartości poniżej 30 tyś, czyli z pkt 10 rozporządzenia.
Na jakiej podstawie twierdzisz, że tylko powyżej 30 000?
Bo poniżej nie podajemy danych o liczbie, tylko łączną wartość.
Hmm... to może inaczej, czytaj: 10 łącznie z 9. Czyli w 10 wszystkie poniżej, ale tylko takie o których mowa 9, a w 9 nie ma mowy o dotacjach. Inaczej wpisuj wszystkie z art 4. Pozdrawiam.
a co z nieodpłatną pomocą prawną?
środki dostajemy od wojewody. radcy prawni narzuceni z góry.
jak kwota umowy nie przekracza 30.000 to w art. 4 pkt 8?
czy może to jest jakoś wyłączone?
Ale w 9 jest mowa o LICZBIE i łącznej wartości (powyżej 30 tyś), a my tu dyskutujemy o wartości poniżej 30 tyś, czyli z pkt 10 rozporządzenia.
w 9 nie ma wymienionego art.4 pkt 7 ustawy (dotacje), czyli na pewno dotacji powyżej 30.000 nie należy wykazywać.
10 dotyczy tylko wydatków poniżej 30.000, ale czy też dotacji poniżej 30.000, to nie mam pewności.
10 dotyczy tylko wydatków poniżej 30.000, ale czy też dotacji poniżej 30.000, to nie mam pewności.
...a ja mam, bo inaczej: skoro dotacji poniżej 30000, to również np. umowy z zakresu prawa pracy, a co mi tam
Też mam problem z pomocą prawną. W sumie pod nic się nie da podpiąć.
Jeżeli dotacje zostały wyłączone w tym roku ze sprawozdania to nie widzę podstaw żeby je ujmować w zam. do 30 tys euro. Art. 4.7 stanowi niezależną podstawę do niestosowania ustawy niezależnie od kwoty dotacji tj. od 1 zł do 999999....zł.
W jednym z dawnych wyjaśnień UZP była taka wskazówka że jeżeli jakaś wartość nie przekracza 30000,00 euro to z automatu należny ją zaliczyć do art 4.8. Ale to miało być tylko ułatwieniem dla zamawiających.
Ale skoro w tym roku dotacji nie ma to po co je wykazywać? (analogia do umów o pracę właściwa - zwolnienie w ustawie jest ale sprawozdanie nie wymienia tego rodzaju wydatku i jest całkowicie pomijane w sprawozdaniu)
Ja nie piszę nic o dotacjach.
na dodatek jednej organizacji pozarządowej została udzielona dotacja na prowadzenie punktu nieodpłatnej pomocy prawnej.
Umowy z prawnikami na prowadzenie własnych pkt-ów wrzucam do wydatków do 30000,00
Środki dla stowarzyszenia to jest chyba dotacja, więc ja jej nigdzie nie wykazuję.
Nie wiem czy dobrze myślę:
- ująć jeżeli zakupilismy za kwotę 140 tys budynek?(tabela x pkt 13?)
- czy pożyczki z wfoś ujmuje się (tabela x pkt 15?)
czy odnośnie wykazywania dotacji w sprawozdaniu pojawiły się może jakieś nowe informacje?
hej pomocy, gdzie mam wejść aby wpisać dane do sprawozdania? nie robię tego pierwszy raz ale w tm roku nie mogę na swoim koncie uzp tego znaleźć
oki już znalazłam
Czy ktoś wypełniał sprawozdanie ze stosowania klauzul społecznych ( dot. zamówień przed nowelizacją).
Wpisuje informację w II dziale informacja zastosowanych klauzulach, robią się "zielone ptaszki", robię dalej zapisz, później zamknij a po wysłaniu pojawia mi się wydruk informacji ale nie widać wypełnionej tabeli. Coś robię źle?
A możecie podpowiedzieć czy należy ująć w sprawozdaniu:
1) wydatki za utylizację zużytego sprzętu z gr. B przez ZGKiM? - nie wiem czy deklaracje śmieciowe obejmują takie wydatki?
2) opłaty za przejazd autostradami rozliczane w ramach kart paliwowych np. z PKN Orlen, z którym mamy podpisaną umowę o dostawę paliw? - czy wielkość wydatków na rzecz PKN należy pomniejszyć o wydatki z tytułu opłat za przejazd jako opłat administracyjnych?
A co w przypadku badań technicznych pojazdu. Na FV wystawionej przez stację diagnostyczną znajdują sie dwie pozycje:
- przegląd;
- opłata ewidencyjna.
I o tą ołatę chodzi - czy należy ją uwzględnić w sprawozdaniu ?
Daj całość, ja nie rozbijałem.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc