1

Temat: wynajem nagłośnienia

Jesteśmy instytucją  kultury powołaną i działającą na prawach domu kultury. Wśród wielu płaszczyzn działalności organizujemy również imprezy plenerowe zarówno własne jak i zlecone na mocy porozumienia.
Rocznie organizujemy kilka imprez plenerowych dla miasta w tym 3 wysokobudżetowe.
Prosze o podpowiedź jak mamy postępować w przypadku zamówień kiedy nie mamy możliwości dokonania przetargu na cały rok na nagłośnienie i oświetlenie choćby z tego powodu, że innej oprawy wymaga zespół np. Golec uOrkiestra, a innej Orkiestra Adama Sztaby, a suma opłat za w/w usługi w danym roku budżetowym przekroczy kwotę 14000 euro .
Nie ma technicznej możliwości, aby robiła to jedna firma ponieważ każdy artysta w riderze technicznym wskazuje inne potrzeby i zaleca firmę, która ma ich obsługiwać.
Czy można traktować każdą imprezę oddzielnie bez sumowania?
Jak postąpić w przypadku imprezy kilkudniowej gdzie kwota zamówienia na w/w usługi również przekroczy 14000 euro?
Czy poszczególne zamówienia na nagłośnienie i oświetlenie danej imprezy możemy zrealizować posiłkując się procedurami zamówienia z wolnej ręki?

2

Odp: wynajem nagłośnienia

W tym samym temacie zastanawia mnie jak podejsć do wynajmu sceny plenerowej na imprezy organizowane przez cały rok. Niekiedy wielkość sceny zależy od miejsca organizacji imprezy a niekiedy od ilości sprzetu oświetleniowego jaki zyczy sobie artysta na koncercie. Na początku roku nie wiemy kto bedzie koncertował we wrzesniu i jakie bedzie miał wymagania techniczne. Czy zsumować koszty wynajmu sceny na cały rok czy mogę potrakować poszczególne imprezy jako odrębne przedsięwzięcie?. W roku ubiegłym dysponowaliśmy własna sceną i udawało się ja dostosować do wymagań technicznych ale w tym roku padła propozycja aby korzystać z usług wynajmu.

3

Odp: wynajem nagłośnienia

Będe bardzo wdzieczna za jakąkolwiek wskazówkę i podpowiedź.

4

Odp: wynajem nagłośnienia

a_wolinska napisał/a:

Nie ma technicznej możliwości, aby robiła to jedna firma ponieważ każdy artysta w riderze technicznym wskazuje inne potrzeby i zaleca firmę, która ma ich obsługiwać.
Czy można traktować każdą imprezę oddzielnie bez sumowania?

Tu bym sie skłaniał do odrębnego szacowania każdej z imprez z przyczyn jakie podałaś.

a_wolinska napisał/a:

Jak postąpić w przypadku imprezy kilkudniowej gdzie kwota zamówienia na w/w usługi również przekroczy 14000 euro?

Tu bym szacował koszt nagłośnienia całej imprezy -> czyli robimy postępowanie

a_wolinska napisał/a:

Czy poszczególne zamówienia na nagłośnienie i oświetlenie danej imprezy możemy zrealizować posiłkując się procedurami zamówienia z wolnej ręki?

Do wolnej ręki to podstaw za bardzo nie ma a nawet w ogóle ich nie widze

5

Odp: wynajem nagłośnienia

Analogicznie bym postąpił przy scenie

6

Odp: wynajem nagłośnienia

dzieki:)