Zapis z umowy dot. zmiany:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy wystąpią okoliczności niezawinione przez Strony i których to okoliczności Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, oraz że niemożliwym stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie tj:
1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych,
2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
3) opóźnienie w przekazaniu terenu robót,
4) konieczności prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych właścicielami oraz właścicielami nieruchomości,
5) wystąpienie warunków geotechnicznych, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia,
6) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
7) wystąpienia wykopalisk, niewybuchów oraz okoliczności związanych z ochroną środowiska uniemożliwiających wykonywanie robót,
8) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej.
Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Do przetargu został załączona dokumentacja projektowa