Temat: art. biurowe
czy zamawiając art. biurowe w trybie zapytania o cenę to muszę zapotrzebowanie na atr. biurowe ująć w załączniku do siwz, czy w treści siwz.. by zapytać o ceny jakie proponują w ofercie?? ;-(
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Szacowanie wartości, kwoty progowe i i tryby udzielania zamówień publicznych → art. biurowe
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
czy zamawiając art. biurowe w trybie zapytania o cenę to muszę zapotrzebowanie na atr. biurowe ująć w załączniku do siwz, czy w treści siwz.. by zapytać o ceny jakie proponują w ofercie?? ;-(
Jeśli przez zapotrzebowanie rozumiesz rodzaje i ilości materiałów to nie bardzo widze możliwość ich niepodawania.
tak zapotrzebowanie to rodzaj i ilość art. biurowych... ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie... czy w załączniku do siwz czy w treści siwz- jak tak to w jakim punkcie
W SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze formularza ofertowego, żeby wiedzieć ile za poszczególne artykuły sobie życzą
dzięki
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc