Temat: dzierżawa kseroc, obsługa drukarek
Taki dylemat.
Zamawiający zamierza wydzierżawić na przyszły rok kserokopiarki z pełną obsługą polegającą na zapewnieniu utrzymania w gotowości urządzenia (wymiana tonerów naprawy) i dokonania określonej liczby wydruków / kopii (w cenie dzierżawy) z określeniem stawki za każdą ponadlimitową stronę wydruku /kopii.
Jednocześnie zamawiający na następny rok chce zamówić usługę obsługi serwisowej posiadanych drukarek. Tu również przewidziany jest ryczałt obejmujący utrzymanie urządzeń w gotowości (wymiana tonerów naprawy) i i dokonania określonej liczby wydruków (w cenie umowy) z określeniem stawki za każdą ponadlimitową stronę wydruku.
Różnice pomiędzy tymi umowami to:
forma posiadania urządzeń (ksero wydzierżawione, drukarki własne)
sposób/rodzaj realizowania usługi (wypożyczenie / dzierżawa ksero z ich obsługą, obsługa drukarek)
efekt finalny: wydruk / kserokopia
Pytanie
Czy to jest jedno zamówienie podzielone na części czy 2 oddzielne?
(Oczywiście zdaniem zlecającego zamówienie są to 2 nie powiązane zadania. Do progu 30 tys brakuje 2000 zł )