Fart napisał/a:Czy wg Was potrzebna będzie zmiana regulaminu komisji przetargowej gdy nastąpi elektronizacja zamówień. Właśnie tworze nowy regulamin na podstawie regulaminu uzp + uwzględnienie nowelizacji 2016 i zastanawiam się czy w październiku nie trzeba będzie znów go zmieniać?
Ponawiam powyższe pytanie czy wpisywać do regulaminu komisji przetargowej nowości związane z elektronizacją???
Teraz mam tylko taki zapis:
Komisja przetargowa lub członek komisji:
27) wskazuje w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pocztę elektroniczną, jako środka komunikacji elektronicznej, służącego złożeniu JEDZ przez wykonawcę oraz określa informację na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych dotyczące wysyłania oraz odbierania JEDZ, w szczególności:
- adresu poczty elektronicznej zamawiającego służącego odbieraniu JEDZ;
- dopuszczalnych formaty danych, w jakich należy sporządzić JEDZ;
- informacji o obowiązku opatrzenia JEDZ kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
- informacji o obowiązku zaszyfrowania JEDZ;
- sposobu przekazania klucza do jego odszyfrowania;
- oznaczanie czasu odbioru danych.
28) Określając dopuszczalne formaty danych, w jakich może zostać przedłożony JEDZ, Komisja korzysta z katalogu formatów określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).
29) Wybór określonych formatów danych nie może prowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
30) Po otwarciu ofert Komisja odszyfrowuje JEDZ korzystając z klucza deszyfrującego wskazanego w złożonej ofercie oraz weryfikuje prawidłowość złożonego podpisu elektronicznego.