1

Temat: RODO w zamówieniach publicznych

Proszę o informacje, czy w postępowaniach, wszczętych przed 25 maja, które są w toku, należy dokonać zmiany SIWZ i zawrzeć zapisy dotyczace klauzul informacyjnych z art.13 RODO ??? czy dopiero przy pierwszej podejmowanej czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia związanej z przetwarzaniem danych osobowych.

2

Odp: RODO w zamówieniach publicznych

Raczej w momencie publikacji info z otwarcia ofert, wcześniej nie ma co, takie jest moje zdanie

3

Odp: RODO w zamówieniach publicznych

Wg mnie też

4

Odp: RODO w zamówieniach publicznych

przy modyfikacji wprowadziłem niejako przy okazji zapisy RODO

5

Odp: RODO w zamówieniach publicznych

mam takie pytanie otwarcie ofert przed 25 maja, jednak teraz będę wysyłała pismo dotyczące uzupełnienia dokumentów z art.26 ust. 2 wykaz rb i wykaz osób, czy w piśmie tym skierowanym do Wykonawcy muszę zawierać zapisy odnosnie RODO???

6

Odp: RODO w zamówieniach publicznych

anka napisał/a:

mam takie pytanie otwarcie ofert przed 25 maja, jednak teraz będę wysyłała pismo dotyczące uzupełnienia dokumentów z art.26 ust. 2 wykaz rb i wykaz osób, czy w piśmie tym skierowanym do Wykonawcy muszę zawierać zapisy odnosnie RODO???

Moim zdaniem - tak