Temat: Szacowanie zgodnie z art. 30 ust. 1 ?
Witam, pomóżcie w zrozumieniu szacowania wartości zamówienia, bowiem jeśli zamawiający ma w swoim budżecie zaplanowane wykonanie dokumentacji na remont ulicy X (w tym kanalizacji deszczowej) za ok. 100 000 zł. netto oraz dokumentację na remont ulicy Y za 30 000 zł. netto to czy powinien łącznie zliczyć do szacunku te 2 dokumentacje? czy jednak osobno gdyż nie są one tożsame bo jedna z nich obejmuje jeszcze kanalizacje deszczową. To samo tyczy się robót budowlanych tj.
Zad. 1 Remont chodnika w miejscowości X ok. 100 000 zł. netto
zad. 2 Remont drogi w m. Y ok. 200 000 zł. netto
zad. 3 Przebudowa drogi w m.Z ok. 300 000 zł. netto
zad. 4 Przebudowa skrzyżowania w m. B. ok. 50 000 zł. netto
Ja już się pogubiłam czy łączyć jako jedną kategorię zarówno remont, przebudowę bez względu na to czy to droga czy chodnik czy skrzyżowanie czy grupować remonty osobno, przebudowy osobno czy jednak patrzec na to czy jest to jedno zamierzenie inwestycyjne. Pomóżcie bo według interpretacji z Lexa to wszystko sumować.