1

Temat: sprawozdanie

w 2007 r. przeprowadzałam postepowanie w częściach z których każda stnaowiła przedmot odrębnego postepowania, czy w sprawozdaniu powinnam wykazać łączną wartość poszczególnych umów i taktowac jako jedno postepowanie czy dla każdego posteppowanie liczyć odrębnie (czyli że przeprowadziłam 3 przetargi na kwote umów .... zł)

2

Odp: sprawozdanie

odrębne postępowania to sądzę że umowy tez odrębne wię liczysz x postępowań

3

Odp: sprawozdanie

tez tak mysle choc nie ma żadnego wyjasnienia tej kwestii na sronach UZP

4

Odp: sprawozdanie

ale jest art 2 pkt13  ustawy smile

5

Odp: sprawozdanie

Pytanie do UZP: Jak traktować zamówienia, w których dopuszczono składanie ofert
częściowych?

Odpowiedź UZP: Zamówienie, w którym dopuszczono składanie ofert cześciowych i zawarto wiecej niż jedną umowę, należy traktować jako jedno postepowanie i na potrzeby określenia wartości umów należy zsumować ceny netto (bez podatku od towarów i usług) określone w zawartych umowach.

6

Odp: sprawozdanie

I taką samą zasade bym przyjął do zamówienia udzielanego w częściach

7

Odp: sprawozdanie

czyli poteaktowac jako jedno  postepowanie mimo że było ich wiecej smile

8

Odp: sprawozdanie

Jeśli było wiele postępowań, to ja bym ich nie sumował, lecz każde traktował oddzielnie.

9

Odp: sprawozdanie

to mam zagwostke co tu zrobić żeby dobrze bylo????:)

10

Odp: sprawozdanie

wartości umów to nie zmienia jedynie ilość postepowań. tylko albo aż zalezy jak na to spojrzeć:(

11

Odp: sprawozdanie

Na ostatnim szkoleniu dowiedziałam sie ze trzeba sumować i podąć jako jedno postępowanie. W sprawozdaniu jest mowa o zamówieniu a nie o umowach czy postępowaniach a jeśli zamówienie składa sie z części to oczywiste że sumujemy.
Jednak nasuwa sie inne pytanie co zrobić jak poszczególne części były udzielane w innych trybach bo nigdzie nie jest powiedziane że wszystkie części zamówienia muszą być robione tym samym trybem???
Czy ktoś może cos na ten temat powiedzieć ?

12

Odp: sprawozdanie

Jeśli nie ma przepisu, który każe sumować, to ja nie sumuje i po sprawie...

13

Odp: sprawozdanie

sumowanie dotyczy zamówień udzielanych w częściach w przypadku kilku postepowań ja osobiście traktuje je osobno do sprawozdania smile

14

Odp: sprawozdanie

Ja mam wrażenie, że czasami przesadzamy z tą troską o perfekcyjne sporządzenie sprawzdania. Raz, że nikt nie sprawdza rzetelności tegoż, dwa - nie ma sankcji nawet za nieprzesłanie i wreszczie po trzecie UZP sam też troche daje świadectwo podejścia do sprawozdań poprzez nie do końca jasne zasady ich sporządzania. tongue

15

Odp: sprawozdanie

i...dobrze ,że ktos przypomniał ze wogóle należy to zrobić wink

16

Odp: sprawozdanie

Witam,
Co zrobić w przypadku gdy postępowanie jest w częściach i podpisano umowy a nastepnie rozwiązano jedną z umów? Podać całość czy tyko te obowiązujące?

17

Odp: sprawozdanie

jeśli udzielono zamówienia to uwzględniasz do sprawozdania wszystkie smile

18

Odp: sprawozdanie

madziulek napisał/a:

jeśli udzielono zamówienia to uwzględniasz do sprawozdania wszystkie smile

Podpisano umowę a następnie z winy wykonawcy została rozwiązana. Towaru nie dostarczono pieniądze  nie zostały wydane. czy to jest udzielone zamówienie? chyba nie.

19

Odp: sprawozdanie

Benedek napisał/a:
madziulek napisał/a:

jeśli udzielono zamówienia to uwzględniasz do sprawozdania wszystkie smile

Podpisano umowę a następnie z winy wykonawcy została rozwiązana. Towaru nie dostarczono pieniądze  nie zostały wydane. czy to jest udzielone zamówienie? chyba nie.

Oczywiście że tak. Liczy sie tylko podpisanie umowy.
To co sie dzieje pózniej w ogóle nas nie interesuje.

20

Odp: sprawozdanie

a co jesli przesle sie sprawozdanie 2 tygi po terminie?

21

Odp: sprawozdanie

Matadorka3 napisał/a:

a co jesli przesle sie sprawozdanie 2 tygi po terminie?

Termin na przesłanie jeszcze nie upłynął a Ty już kombinujesz co bedzie jak wyślesz po terminie? wink

22

Odp: sprawozdanie

Mam dwa odrębne postępowania wg UZP tego samego rodzaju - mam je zsumować i zsumować kwote zawartych umów? Po sumowaniu przekroczą 14.000 ale jako odrębne to nie.
A czy wpisuje się zamówienia i kwoty prowadzone w trybie UZP jeżeli nie przekraczaja kwoty 14.000 E

23

Odp: sprawozdanie

no właśnie jak traktować takie zamówienia gdzie mamy kilka postępowań tego samego rodzaju ale żadne nie przekroczy 14 tyś euro??

24

Odp: sprawozdanie

alwi napisał/a:

Mam dwa odrębne postępowania wg UZP tego samego rodzaju - mam je zsumować i zsumować kwote zawartych umów? Po sumowaniu przekroczą 14.000 ale jako odrębne to nie.

Prowadzisz dwa odrębne postepowania ale wartością zamówienia, którą wpisujesz na pierwszej stronie obu protokołów ZP-2 jest suma obu wartosci która wg ciebie przekracza 14 tys. euro. Czy tak?

alwi napisał/a:

A czy wpisuje się zamówienia i kwoty prowadzone w trybie UZP jeżeli nie przekraczaja kwoty 14.000 E

Jeżeli oszacowana wartość zamówienia nie przekracza 14 tys. euro to nie ujmujesz tego w sprawozdaniu. Kwoty z umów nie mają nic do tej wartości. Jeżeli  oszacowałaś powyżej 14 tys. a wartości umów są poniżej to i tak umieszczasz to w sprawozdaniu.

25

Odp: sprawozdanie

ja mam taka sytuację że są przeprowadzone 3 postępowania, każde szacowane lekko poniżej progu 14 tyś euro - chodzi o umowy na sporządzenie planów zagospodarow. prz., więc się zastanawia,m czy sumować je czy tez nie bo i szacowanie poniżej no i umowa poniżej progu ale łącznie to ponad 34 tyś euro