1

Temat: Dwa kosztorysy inwestorskie do jednego zadania

Witam wszytskich,
przeszukałam forum, niestety nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie, dlatego proszę o Waszą pomoc. Jak wygląda sprawa połączenie dwóch kosztorysów inwestorskich na jedno zadania. Rozumiem, że mogę korzystać z kilku kosztorysów inwestorskich, zastanawia mnie jednak, co w przypadku np. dwóch kosztorysów ofertowych. Czy w przypadku gdy wykonawcy podają dwie ceny, zamawiający może je zsumować  z obu kosztorysów i na podstawie tego wybrać ofertę najkorzystniejszą cenowo. (stosując oczywiście jedyne kryterium - cena)
Jednym słowem, czy mogą być dwa kosztorysy ofertowe na poszczególne zadania w jednej ofercie?

Pytanie może banalne, ale u stawiających pierwsze kroki w zp o takie nie trudno wink

2

Odp: Dwa kosztorysy inwestorskie do jednego zadania

nie wiem czy dobrze cię rozumię - kosztorysów moke być kilka i przeważnie jest (osobny na elektrykę osobny na budowlanke itp) a cena oferty jest sumą tych części
w zależności od rodzaju zamówienia możesz pokazać wykonawcy jak ma oliczyc cenę obety np. Cen A + cenaB + cean C ..... = cena oferty

3

Odp: Dwa kosztorysy inwestorskie do jednego zadania

Dotychczas miałem do czynienia z jednym kosztorysami na całe zadania. Teraz też tak miało być, mieliśmy wykonany kosztorys inwestorski na remont pomieszczeń, gdy ktoś zdecydował o remoncie jeszcze jednego pomieszczeniu, które w planach miało być odremontowane w przyszłym roku. Zlecono wówczas wykonanie kosztorysu na to dodatkowe zadanie. Stąd mam dwa kosztorysy.

4

Odp: Dwa kosztorysy inwestorskie do jednego zadania

to nie ma znaczenia - jest ok. (sumujesz te dwie kwoty i tyle)

5

Odp: Dwa kosztorysy inwestorskie do jednego zadania

Dziękuję danaug,
rozumiem, że nie muszę dzielić zamówienia na zadania, pomimo, że w ofercie wykonawca będzie musiał przedstawić dwa kosztorysy ofertowe?

6

Odp: Dwa kosztorysy inwestorskie do jednego zadania

oczywiście

7

Odp: Dwa kosztorysy inwestorskie do jednego zadania

A najlepiej przygotuj druk ofertowy (cenowy) w którym będzie podana i podpisana przez Wykonawcę cena całkowita zadania (zsumowane wszystkie wartości).