Temat: zmiana oferty
Pomocy pilne
Wykonawca podpisał umowe na szkolenie (kursy językowe) i zobowiazał sie w niej przeprowadzic szkolenie zgodnie z przedstawiona ofertą . W ofercie wykazał 3-ch wykładowców do wykonania zamówienia. Przed rozpoczeciem szkolenia wykonawca przedstawił harmonogram szkolenia gdzie ponownie wykazał wykładowców zgodnie z ofertą
W umowie znajdował się zapis, że :
"W przypadkach losowych i niezależnych od wykonawcy zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie zmiany wykładowcy na wykładowcę o taki samym poziomie wykształceniu i doświadczenia zawodowego".
Gdy szkolenie sie rozpoczeło okazało sie że był tylko jeden wykładowca i to zupełnie inny niz wymienieni w ofercie. Zamawiajacy wezwał pisemnie wykonawce do realizacji zamówiania zgodnie z umową i przedstawiona ofertą.
Wykonawca odpisał że juz w chwili składania oferty wiedział ze bedzie tylko jeden i że jest to zwyczajowe postepowanie wykonawców - podawanie wiekszej ilosci osób do wykonania zamówienia..... ale skoro sie upieramy to wprowadza trzech w mozliwie najszybszym czasie.
Przed podpisaniem umowy nic nie wspomniał o zmianach.
Dodam jeszcze że jednym z kryteriów oceny ofert były "kwalifikacje kadry dydaktycznej" gdzie min. brano po uwage ilośc wykładowców.
Szkolenie jest w trakcie.... my sobie korespondujemy a wykładowca nadal jest jeden .... co robić???