Dostałem to samo - oto moja odpowiedź, czy może być ?
W odpowiedzi na pismo AAA (Znak sprawy: BBB) z dnia
2 czerwca 2008 roku informujemy, iż przy udzieleniu zamówienia wskazanego w opublikowanym ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia CCC roku pod numerem DDD podjęto decyzję o udzielenie zamówienia na dostawę energii elektrycznej przeprowadzając postępowanie w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ze wzglądu na pilność udzielenia zamówienia podyktowaną uniknięciem negatywnych konsekwencji oraz sytuacją, której zamawiający ? FFF ? nie mógł przewidzieć.
Otóż zamawiający działający w imieniu GGG jako jednostka zarządzająca nieruchomościami będącymi własnością GGG otrzymał informację o konieczności przejęcia do zarządzania od HHH (który opuszczał bazę transportowo ? administracyjną zwracając nieruchomość do zasobów GGG) nieruchomości zlokalizowanej pod adresem ? III w drugiej połowie września 2007 roku. Ponieważ część powierzchni nieruchomości (zarówno gruntowa, biurowa jak i magazynowa) była dzierżawiona przez firmy zewnętrzne, które prowadziły działalność nawet w systemie 3-zmianowym (drukarnia), znaczną powierzchnię biurową wynajmowało przedsiębiorstwo wielobranżowe, część terenu dzierżawiona była na stację paliw, a w końcu na w/w nieruchomości jeszcze swoją stację diagnostyczną posiadało wspomniane wyżej HHH , to przerwa/brak dopływu energii elektrycznej byłaby na tyle zjawiskiem niepożądanym, iż mogłoby to doprowadzić do znacznych strat finansowych zamawiającego (odszkodowania za brak dopływu prądu).
W świetle powyższych argumentów proszę o pozytywne przyjęcie złożonych wyjaśnień,
a jednocześnie nadmieniam, iż zawarta z firmą JJJ umowa obowiązuje do 30 września 2008 roku, a zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. w bieżącym roku przeprowadzimy postępowanie w trybie podstawowym przewidzianym powyższą Ustawą.
pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie