Temat: Pomóżcie...
Problem jest zapewne banalny dla starych wyjadaczy, ale ja biedny żuczek zgłupiałem...:(
W JAKIEJ FORMIE POWINNO NASTĄPIĆ UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA ?
Pzp o tym nie wspomina. Jeżeli zamawiający powiadamia wykonawców, że unieważnił postępowanie, to zostaje jakiś ślad na piśmie, że taka decyzja została podjęta, więc jest OK. Ale jeżeli nie wpłynęła żadna oferta ? Niby to jasne, że w tej sytuacji postępowanie będzie unieważnione, no ale chyba jakieś formy trzeba zachować ? W mojej instytucji praktykowano dotąd, że na protokole ZP-2 w części "Najkorzystniejsza oferta" umieszczaliśmy zapis o treści "Zgodnie z art, 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp zespół wnosi o unieważnienie postępowania etc." . Ale teraz nasz audytor stwierdził, że podpis kierownika pod protokołem wcale nie oznacza, że w ten sposób postępowanie zostało uniważnione, bo zespół tylko wnioskował, a nie wiadomo czy kierownik się z tym wnioskiem zgodził (powinien dopisać np. "unieważniam postępowanie"). Pomóżcie proszę.