Temat: Nowy - powtórzony przetarg
Witam serdecznie
Ogłosiliśmy przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych (10 zadań ? obszarów tematycznych). W 4 zadaniach przetarg został unieważniony. Zostały nam z tego tytułu pieniądze. Zmuszeni jesteśmy (aby wydać te pieniądze) ogłosić kolejny przetarg.
Pytanie:
1.Czy możemy zmienić (zmodyfikować) nazwy zadań (obszarów tematycznych). Czy też muszą one być identyczne jak w tym pierwszym przetargu (z którego zostały nam pieniądze, a które musimy wydać). Prawdę mówiąc chcielibyśmy zmienić nazwę
2 zadań, aby znalazł się wykonawca (gdyż pierwotnie na te dwa zadania nie wpłynęła żadna oferta).
2.Czy w tym drugim przetargu możemy zmienić zapis SIWZ ? chodzi mi konkretnie
o warunki jakie stawiamy wykonawcy. Czy muszą być one identyczne jak podczas pierwszego przetargu???
Moje wątpliwości biorą się z faktu (jeden z pracowników tak twierdzi), że ogłaszając Nowy przetarg musimy przedstawić te same zadania (obszary tematyczne) i te same warunki dotyczące wykonawców, gdyż pieniądze są pozostałością z pierwszego przetargu ? tylko gdzie to jest zapisane, że tak musi być???
Proszę o cenne porady
Pozdrawiam!!!