1

Temat: Nowy - powtórzony przetarg

Witam serdecznie

Ogłosiliśmy przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych (10 zadań ? obszarów tematycznych). W 4 zadaniach przetarg został unieważniony. Zostały nam z tego tytułu pieniądze. Zmuszeni jesteśmy (aby wydać te pieniądze) ogłosić kolejny przetarg.
Pytanie:

1.Czy możemy zmienić (zmodyfikować) nazwy zadań (obszarów tematycznych). Czy też muszą one być identyczne jak w tym pierwszym przetargu (z którego zostały nam pieniądze, a które musimy wydać). Prawdę mówiąc chcielibyśmy zmienić nazwę
2 zadań, aby znalazł się wykonawca (gdyż pierwotnie na te dwa zadania nie wpłynęła żadna oferta).
2.Czy w tym drugim przetargu możemy zmienić zapis SIWZ ? chodzi mi konkretnie
o warunki jakie stawiamy wykonawcy. Czy muszą być one identyczne jak podczas pierwszego przetargu???

Moje wątpliwości biorą się z faktu (jeden z pracowników tak twierdzi), że ogłaszając Nowy przetarg musimy przedstawić te same zadania (obszary tematyczne) i te same warunki dotyczące wykonawców, gdyż pieniądze są pozostałością z pierwszego przetargu ? tylko gdzie to jest zapisane, że tak musi być???

Proszę o cenne porady
Pozdrawiam!!!

2

Odp: Nowy - powtórzony przetarg

oglaszasz nowe postepowanie - wiec jesli podjales dodatkowe informacje bierzesz je pod uwage smile
po co powielac bledy lub niescislosci...

3

Odp: Nowy - powtórzony przetarg

Apollo napisał/a:

tylko gdzie to jest zapisane, że tak musi być???

Nigdzie wink, chyba że w prywatnej ustawie tego pracownika. Możesz zmienić co chcesz - jedyna konsekwencja może być następująca: w przypadku gdy znowu nie bedzie ofert to możesz nie mieć podstaw do WR na podst. 67.1.4 - jeśli zmienisz pierwotne warunki zamówienia w istotny sposób i TYLE. Nic poza tym