Temat: przewodniczący komisji może być sekretarzem???
W mojej firmie powołana jest stała komisja do przeprowadzania postępowań przetargowych, jednak tak na prawde wszystko robie ja jako pracownik (samodzielne stanowisko) odpowiedzialny merytorycznie, a wiec zajmuje sie przygotowaniem protokołów, wniosków, propozycji, decyzji itd. Jestem tez przewodniczącą komisji. Komisja ma swoj regulamin organizacyjny, gdzie jest napisane ze za przygotowanie dokumentacji odpowiada sekretarz komisji (inna osoba) a przewodniczący tylko czuwa nad tym by to było dobrze zrobione. Zastanwiam się czy przewodniczacy nie mógł by robić tych wszystkich rzeczy tzn. czy nie mogloby byc tak wpisane w regulaminie bo i tak to robie ja wiec dlaczego ma odpowiadać za to inna osoba, zreszta nowe druki protokołów przewiduja podpisy osoby je sporządzającej.
Jak jest to u was rozwiazane? A moze nie powinnam być przewodniczącą tylko sekrearzem???