Odp: Zmiana słownika CPV
pipi67 czy możesz mi podesłać wzór takiego planu wydatków? albo jak możesz to jakiś regulamin zamówień poniżej 14.000 euro, podaję maila:
mariusz802@wp.pl
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Zakres stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych → Zmiana słownika CPV
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
pipi67 czy możesz mi podesłać wzór takiego planu wydatków? albo jak możesz to jakiś regulamin zamówień poniżej 14.000 euro, podaję maila:
mariusz802@wp.pl
Czy ja również mogę poprosić??
aniadud@poczta.fm
Dziękuję
Czy ktoś tu jeszcze zagląda???
Pewnie już każdy myśli o weekendzie - pozdrawiam!
Czy ktoś tu jeszcze zagląda???
Pewnie już każdy myśli o weekendzie - pozdrawiam!
Ja zagladam jestem na posterunku do 15:15
jestem na posterunku do 15:15?
to nieprawda
dzisiaj 20.36
... tak jakoś wyszło
po rozmowie z moją szefową myślę, że kwestia słownika CPV będzie zakończona z tym rokiem i przejdziemy na "roczny plan zamówień" według którego będziemy realizować zamówienia z wydziałów. A tak w ogóle na jakiej zasadzie w waszych jednostkach dokonywane są zakupy, tzn. czy kupując 5 czajników (koszt ok. 600 zł brutto) zbieracie jakieś zapytania? Czy można jakoś obejść tą procedurę z ofertami pod takie drobne zakupy - bo dla mnie są one drobne???
Czy można jakoś obejść tą procedurę z ofertami pod takie drobne zakupy - bo dla mnie są one drobne???
Trzeba by zajrzeć do tej procedury...
Ja u siebie w jednostce mam podobny problem dla przejrzystości sytuacji dla postępowań rozpoczętych przed 15 września stosuje stare kody CPV, a dla nowych po 15 września stosuje nowe kody, a w nawiasie za nimi podaje stary kod, tak założyłem i do końca roku się tego trzymam.
masz szczęście posiadając taki program, chyba, że to "na piechotę".....mam na uwadze tylko "drobne" zakupy do 14 tys. euro... i oczywiście nie zaplanowane w przetargach
Podział zamówienia na części po ogłoszeniu zamówienia. Ogłosiłem post. przetargowe i określiłem np. 10 części na które wykonawcy mogą składać oddzielne oferty. Podczas postępowania wpłynął wniosek (zapytanie) czy zamawiający może wydzielić poszczególne pozycje z jednej czesici i zrobić z niej 2 - czyli byłoby już 11 części. Jak myślicie można czy nie?
z jednej czesici nie można zrobić dwie czesici
Podział zamówienia na części po ogłoszeniu zamówienia. Ogłosiłem post. przetargowe i określiłem np. 10 części na które wykonawcy mogą składać oddzielne oferty. Podczas postępowania wpłynął wniosek (zapytanie) czy zamawiający może wydzielić poszczególne pozycje z jednej czesici i zrobić z niej 2 - czyli byłoby już 11 części. Jak myślicie można czy nie?
nie polecam takich kombinacji....ja odmawiam jak wykonawca prosi
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc