Temat: Jak to jest z kasą JRP ?
Do tej pory Jako JRP rozliczaliśmy się przelewami, ale chcielibyśmy rozliczać się też gotówką. Jak?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Zakres stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych → Jak to jest z kasą JRP ?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Do tej pory Jako JRP rozliczaliśmy się przelewami, ale chcielibyśmy rozliczać się też gotówką. Jak?
rado_77 napisał/a:Jak?
Gotówką :D
nie mamy kasy, kasa należy do jednostki, z której zostaliśmy wyodrębnieni? Jak to zrobić, żeby zgadzało się z księgowością?
Kasy nie macie ale księgową to chyba tak. Za to bierze pieniądze żeby wiedziała czy moża (mam wątpliwości) i jak - o ile można
Kasy nie macie ale księgową to chyba tak. Za to bierze pieniądze żeby wiedziała czy moża (mam wątpliwości) i jak - o ile można
Mamy księgową, ale gdyby wiedziała to bym nie pytał.
Czy nie ma tu nikogo z JRP , kto mógłby pomóc??
Marko napisał/a:Kasy nie macie ale księgową to chyba tak. Za to bierze pieniądze żeby wiedziała czy moża (mam wątpliwości) i jak - o ile można
Mamy księgową, ale gdyby wiedziała to bym nie pytał.
Spieniężcie księgowa, kase miec bedziecie, a ksiegowej nie - zreszta po co komu taka ksiegowa, co podstawowych rzeczy nie wie...
[quote/]
Spieniężcie księgowa, kase miec bedziecie, a ksiegowej nie - zreszta po co komu taka ksiegowa, co podstawowych rzeczy nie wie... [\quote]
Rozumiem, że Ty wiedziałeś wszystko jak się tylko urodziłeś...Kozak
Wyluzuj... to taki zart... Sorrki... Gupio mi teraz
witam
JRP działa na podstawie procedur, w których określone są schematy postępowania dla poszczególnych zespołów. Procedury finasowe są jakby instrukją dla odrębnego systemu finasowo-księgowego. Działa to na zasadzie "firmy w firmie". Elementy procedur tworzone są na podstawie dyrektyw z których ministerstwo tworzy wytyczne. I tak zgodnie z wytycznymi dotyczacymi kwalifikalności wydatków za wydatek kwalifikowany uznaje się ten który został faktycznie poniesiony, a pod pojęciem wydatku faktycznie poniesionego należy rozumieć wydatek poniesiony w znaczeniu kasowym tj. jako rozchód środków pieniężnych z kasy lub rachunku bankowego beneficjenta. I chyba wszystko jasne :-). Polecam przynajmniej zapozanć się z http://www.mrr.gov.pl/Dokumenty%20oficjalne/Okres%20programowania%202007-2013/Wytyczne%20MRR/Horyzontalne%20obowiazujace/Strony/wytyczne%20horyzontalne%20obowiazujace.aspx
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc