1

Temat: usługi telefoniczne

Potrzebuję dokonać wyboru operatora telefonii stacjonarnej (skończyła się umowa z TPSA). czy ktoś to już przerabiał i ma może specyfikację? Jakim trybem najlepiej?

2

Odp: usługi telefoniczne

aktualne jeszcze? sporadycznie zagladam, a jestem po przejściach z takim zamówieniem.

3

Odp: usługi telefoniczne

agnisia napisał/a:

Potrzebuję dokonać wyboru operatora telefonii stacjonarnej (skończyła się umowa z TPSA). czy ktoś to już przerabiał i ma może specyfikację? Jakim trybem najlepiej?

Ja również potrzebowała bym pomocy w tej sprawie, też nam się kończy umowa z TPSA, bardzo proszę o pomoc bo nie mam pojęcia jak to ugryść!
Błagam o pomoc!

4

Odp: usługi telefoniczne

Kończy mi się umowa z TPSA i nie wiem co mam zrobić. Może ktoś ma specyfikację oraz jakim tryb najlepiej zastosować. Bardzo proszę o pomoc!

5

Odp: usługi telefoniczne

ewas napisał/a:
agnisia napisał/a:

Potrzebuję dokonać wyboru operatora telefonii stacjonarnej (skończyła się umowa z TPSA). czy ktoś to już przerabiał i ma może specyfikację? Jakim trybem najlepiej?

Ja również potrzebowała bym pomocy w tej sprawie, też nam się kończy umowa z TPSA, bardzo proszę o pomoc bo nie mam pojęcia jak to ugryść!
Błagam o pomoc!

problem ogólnopolski, ale kluczem do osiągnięcia celu jest określenie "geografii swoich potrzeb", czyli opis przedmiotu zamówienia specyficznego dla danego zamawiającego i ustalenie także warunków udziału.
Poniżej przykładowy wzór takiego opisu przedmiotu zamówienia:

1.    Zapewnienie telefonicznej łączności (połączenia przychodzące i wychodzące) przewodowej dla central i telefonów stacjonarnych (CPV 64210000-1)  .......w ................. w następujących lokalizacjach:
-  ............., pl. ...................
- ................ ul. .........................

2.    Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefonów.
3.    Wykaz numerów  w poszczególnych lokalizacjach wraz z terminami końcowymi ich użytkowania:
-  ........ ? (0-00)  8522224,  8523953,  8525925,  8531980,  8586123 ? do 31.12.2007r.
      -  ............. ? (0-00)  24059007, 24233588,  2438204,  2438394 ? do 31.12.2007r.
      -  ............. ? (0-00)  2131573,  2131582,  2131880,  2131890,   ? do 31.12.2007r.   
      - ............ ? (0-65)  5296353 ? do 31.12.2006r.
    oraz  (0-00)  5294882,  5294729,  5294628,  -  do 30.09.2006r.

4.    Połączenie na każdym odcinku kanału telefonicznego ma być realizowane
w technologii  PSTN / ISDN.
5.    W przypadku przerwy w świadczeniu usługi spowodowanej awarią, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. Za przerwę w świadczeniu usług Wykonawca udzieli bonifikaty w formie jednego abonamentu podstawowego  PSTN / ISDN.
6.    Naliczanie sekundowe
itd...



może inni podzielą się swoimi doświadczeniami,ponadto poszperaj po internecie ogłoszeń na tę uslugę, może znajdziesz coś co rozwiąże wasz probloem.

-----------------
nora

6

Odp: usługi telefoniczne

Taaa, problem polega raczej jak ocenianić oferty?
Proponuję ustalić najpierw ile firm w danej lokalizacji jest w stanie dostarczyć linie telefoniczne, jeśli kilka to można wtedy wybrać droge trudniejszą ale korzystniejszą z punktu widzenia kasy tzn. w postepowaniu rozdzielić dostawę i utrzymanie lini tel. oraz taryfikacje rozmów.