Temat: Problem z unieważnieniem postępowania
Witam!
Może mi pomożecie
Ogłosiliśmy przetarg na prace transportowo porządkowe. Głownym przemiotem było przenoszenie jakiś rzeczy przy przeprowadzkach - głownie mebli. Do tego niefortunnie dział meryoryczny dodał prace porządkowe i oraz "drobne prace porządkowe- tj. sprzątanie, grabienie liści, zamiatanie, odśnieżanie. Dodam, że przetargu na sprzątanie zewnętrzne nigdy nie było- zawsze radziła sobie ta firma z tego postępowania (ogłaszanie corocznie). Wynik postępowania już został ogłoszony-oferta wybrana, ale umowa jeszcze nie ejst podpisana.
Natomiast pojawił się problem- Dyrekcja chce ogłosić przetarg na sprzątanie zewnętrzne, bo jest straszny bałagan, do tego tegoroczne opady śniegu pokrzyżowały wszelkie plany. A przetargu na sprzątanie zewnętrzne nie można ogłosić- bo przecież sprzątanie mieśliło się w ww. opisanym przetargu na prace transportowo-porządkowe.
Chcemy unieważnić przetarg i ogłosić osobe dwa - na sprzątanie zewnętrzne oraz na prace transportowe.
Tylko zastanawiam się na jakiej podtawie? Czy na podst. art. 93 ust. pk6 - ze wystapiła istotna zmiana okoliczności powodująca ze wykonanie zamowienia nie lezy w interesie publicznym, zy na podst. art. 93 ust. 1 pkt 7 - ze postepowanie obarczone jest wada uniemozliwiajaca zawarcie umowy?
Dodam, ze w tym przetargu na prace transporotowo-porzadkowe nie było wpisanych konkretnych obiektów ani powieszchni do sprzatania, do tego na wszystkie prace objęte tym przetargiem był czas reakcji 24 godziony! A jak można dac czas reakcji na odsniezanie 24 godziny?
co tym myślicie?