Temat: nieważność umowy
Proszę o pomoc!!
Przetargami zajmuję się dopiero kilka miesięcy.
Po przeprowadzonym przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu komputerowego wybrałam 6 wykonawców (przetarg w częściach). Zostały podpisane umowy o dostawę... W trakcie dostarczania sprzętu okazało się, że w zestawach komputerowych (stacja i monitor - wymóg specyfikacji) Wykonawca nie dostarczył monitorów... Jak się okazało faktycznie jego oferta na zestaw komputerowy nie zawiera monitoru- oczywisty błąd sprawdzającego ofertę pod wg specyfikacji technicznej- oferta tego Wykonawcy powinna być odrzucona. Jednak tak się nie stało Doszło do podpisania umowy i jest już po terminie związania z ofertą...
Najgorsze w tym to, że zestawy te powinny być zakupione w tym roku ponieważ są finansowane ze środków Unijnych... "Księgowość" zadeklarowała do jednostki ndrzędnej wydatkowanie ściśle określonych pieniędzy ( zgodnie z umową)... i nie ma możliwości jej zmiany. A ja wiem, że jak przyjdzie kontrola to i tak uzna za nieważną tą umowę, bo oferta jest niezgodna ze specyfikacją...
(nie przyszło mi do głowy żeby sprawdzać po informatyku...)
Proszę o pomoc w gardłowej sprawie!!!
Jak z tego wybrnąć? Jeśli unieważnić umowę to na co się powołać?