1

Temat: Tonery i bębny do drukarek-łączyć?

Witam, jestem na etapie szacowania wartości zamówienia i tak na podstawie ostatnich dwóch lat wydaliśmy na Tonery:
- w 2007 roku: 60.000zł brutto,
- w 2008 roku: 61.000zł brutto.
z tego wynika, że nie muszę stosować ustawy PZP jedna mam pytanie czy powinnam zsumować do tego zamówienia bębny do drukarek i kopiarek? Jest to istotne gdyż zawyżą mi mocno kwotę szacunkową zamówienia. Wiem, że niektóre z jednostek organizacyjnych tak robią ale czy jest to dobrze robione pytam Was?

2

Odp: Tonery i bębny do drukarek-łączyć?

Ja to robię w jednym zamówieniu- tonery i bębny - materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiartek i faksów.

3

Odp: Tonery i bębny do drukarek-łączyć?

Miras, Lolilap może Wy coś podpowiecie?

4 (edytowany przez lolilap 2009-06-02 10:44:40)

Odp: Tonery i bębny do drukarek-łączyć?

sumowanie to obecnie (tak w skrocie) mozliwosc uzyskania przedmiotu zamowienia od jednego dostawcy.

wiem ze to wiaze sie z ciezkim opisem zamowienia sad jednak sam sugerowal bym sumowac.  mysle ze nie masz powodu narazac sie na domysly.... a osoby z odpowiedniego dzialu musza wiedziec czego potrzebuja.

wiem ze czesto stosuje sie w takich przypadkach ZOC ale wybor nalezy do Ciebie.

dodatek ze starych ......:
grupowanie:
1 poglad
- wg przeznaczenia zamawianych dostaw i uslug, ktore powinny sluzyc do identycznego lub podobnego uzytku,
2 poglad
- dostawy i uslugi - JESLI sa tego samego rodzaju, TZN gdy pozostaja dostepne u jednego dostawcy.

Przetargi publiczne XII.2007. s 17