1

Temat: Czy można podzielić?

Czy można podzielic.
1. Tonery
2. Materiały biurowe.

Czy trzeba razem

2

Odp: Czy można podzielić?

Pytanie z gatunku pytan na które nie ma 100% dobrej odpowiedzi. Wg mnie można.

3

Odp: Czy można podzielić?

dzięki
Pozdrawiam

4

Odp: Czy można podzielić?

ja pierdziele - ja dziele :-)

5

Odp: Czy można podzielić?

Ja też za oddzieleniem tonerów.
Jeśli ktoś chce, to nawet mogę uzasadnić.

6

Odp: Czy można podzielić?

ok ja też podzieliłam

7

Odp: Czy można podzielić?

Hubal jak możesz to wypowiedz się do wątku  - czy przyjąć

8

Odp: Czy można podzielić?

Najpierw postawmy pytanie: kto potrafi na podstawie wartości zakupionych tonerów ustalić z należytą starannością (!) wartość materiałów biurowych? Albo odwrotnie? Czy w ogóle jest to możliwe?
Jeśli da się, to znaczy że są to różne rodzaje zamówień.
Jeśli to nie wystarcza, to należy zauważyć, że tonery służą do drukarek, drukarki zamawiający ma już KONKRETNE, każda z nich jest konkretnej marki, z zasady toner musi być tej samej marki (!), ściśle określonego typu. Marki ani typu nie wolno podać w opisie przedmiotu zamówienia publicznego, więc procedura musi być tu specjalna.
Po trzecie w tonerach specjalizuje się grupa dostawców zupełnie inna (głównie sklepy komputerowe) niż grupa dostawców materiałów biurowych (księgarnie), a takie kryterium jest chyba najczęściej stosowane.

9

Odp: Czy można podzielić?

ok przekonałeś mnie Pozdrawiam serdecznie