Temat: Czy można podzielić?
Czy można podzielic.
1. Tonery
2. Materiały biurowe.
Czy trzeba razem
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum portalu NowePrzetargi.pl → Szacowanie wartości, kwoty progowe i i tryby udzielania zamówień publicznych → Czy można podzielić?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czy można podzielic.
1. Tonery
2. Materiały biurowe.
Czy trzeba razem
Pytanie z gatunku pytan na które nie ma 100% dobrej odpowiedzi. Wg mnie można.
dzięki
Pozdrawiam
ja pierdziele - ja dziele :-)
Ja też za oddzieleniem tonerów.
Jeśli ktoś chce, to nawet mogę uzasadnić.
ok ja też podzieliłam
Hubal jak możesz to wypowiedz się do wątku - czy przyjąć
Najpierw postawmy pytanie: kto potrafi na podstawie wartości zakupionych tonerów ustalić z należytą starannością (!) wartość materiałów biurowych? Albo odwrotnie? Czy w ogóle jest to możliwe?
Jeśli da się, to znaczy że są to różne rodzaje zamówień.
Jeśli to nie wystarcza, to należy zauważyć, że tonery służą do drukarek, drukarki zamawiający ma już KONKRETNE, każda z nich jest konkretnej marki, z zasady toner musi być tej samej marki (!), ściśle określonego typu. Marki ani typu nie wolno podać w opisie przedmiotu zamówienia publicznego, więc procedura musi być tu specjalna.
Po trzecie w tonerach specjalizuje się grupa dostawców zupełnie inna (głównie sklepy komputerowe) niż grupa dostawców materiałów biurowych (księgarnie), a takie kryterium jest chyba najczęściej stosowane.
ok przekonałeś mnie Pozdrawiam serdecznie
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc