Temat: Forma dokumentów (oświadczeń)
Wg § 6. 1. rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów .... "Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę."
Zgodnie z § 1. 1. oraz § 2. 1. do dokumentów należy zaliczyć wszystkie w nich wymienione (koncesje, wykazy osób i robót, oświadczenia itd.), gdyż oba te paragrafy na końcu mówią "...zamawiaj?cy może żądać, następujących dokumentów: "
Tak więc biorąc powyższe pod uwagę wykonawca może dołączyć do oferty zgodnie z zapisami rozporządzenia np.:
1) wykaz robót budowlanych,
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - swoje bądź podmiotu z którego zasobów będzie korzystał,
5) ... itd.
w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę?
Tak jest czy się mylę??