Wioletto,
1. unieważniłaś postępowanie o.k.
2. zawiadamiasz wykonawców o tym fakcie, którzy przesłali oferty (przed- i po- terminie) zwracając im oferty (bez otwierania) wraz z pełna informacją (data, miejsce publikacji i powód unieważnienia) o unieważnieniu. Ewentualnie zawiadamiasz kiedy masz zamiar wszcząć w tej samej sprawie kolejne postępowanie. Przepraszasz i dziękujesz za wyrozumiałość.
Co do wykonawców, których oferty musiałaś otworzyć, bo:
a) oznakowanie koperty nie zawierało adresu zwrotnego, dodatkowo informujesz o konieczności otwarcia koperty (jednej mam nadzieję), celem identyfikacji adresu zwrotnego. Ponieważ zawiadamiasz o unieważnieniu, a jednocześnie powzięłaś wiadomość z prośbą o przesłanie ZP-2/PN, skieruj zapytanie czy prośba ta jest aktualna w związku z unieważnieniem postępowania, albo po prostu załącz mu ten protokół, bo ma do tego zawsze prawo (art. 96 ust. 3 ustawy, także &5 ust. 2 rozporządzenie w sprawie protokołu postępowania o zamówienie publiczne);
b) koperta była oznakowana niezgodnie z zapisami w SIWZ, informujesz dodatkowo tego wykonawcę, jakie oznakowanie było wymagane (wskazujesz zapis w SIWZ), a w jakim stanie faktycznym do Ciebie dotarła oferta (polecam pozostawić ksero tej koperty w swej dokumantacji) co spowodowało, iż oferta została potraktowana jako rutynowa korespondencja, która wpływa do zamawiającego i na etapie kancelarii została otworzona i zarejestrowana.
3. Pola w ZP-2/PN - odrzucone, wykluczone - pozstawiasz puste. Unieważniłaś postępowanie, nie ma terminów i nie ma badania ofert. Są tylko dwa "wypadki (wpadki) przy pracy" - otwarcie ofert. Polecam uporanie sie tylko z tym problemem.
pytaj, pytaj... lepiej pytać niż od początku robić będy. Powodzenia Wioletto
________________________
nora