1

Temat: Dwa terminy zakończenia

Witam wszystkich, mam takie zapytanie.
Ogłaszam przetarg -sama nazwa zamówienia  składa się z dwóch zadań:
1. Jedno zadanie ma być zakończone w lipcu.
2. Drugie zadanie w październiku.

Czy we formularzu ofertowym można żądać dwóch terminów zakończenia zadań np.
przedmiot umowy zostanie zrealizowany w terminach:
do xxxxxxx2010 r. Zadanie: pn. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
do xxxxxxxx.2010 r. Zadanie:pn. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Czy można w umowie napisać Dwa różne  terminy zakończenia zadań składających się na przedmiot zamówienia.

Na cenę oferty składać się będzie suma dwóch zadań.
Rozliczenie będzie jedną fakturą przejściową  dla zadania zakończonego w lipcu i końcową dla zadania zakończonego w październiku.

Co o tym sądzicie?

2

Odp: Dwa terminy zakończenia

nie widzę problemu

3

Odp: Dwa terminy zakończenia

bardzo dziękuję

4

Odp: Dwa terminy zakończenia

Ja tylko nie rozumiem, skąd zamawiający wie, co mu wykonawca poda w formularzu ofertowym? smile
W ogóle dwa terminy są możliwe, a nawet więcej (po prostu: harmonogram).

5

Odp: Dwa terminy zakończenia

ok dzięki