1

Temat: zawiadomienie o wynikach postępowania.

Mam zamówienie prowadzone w trybie PN z podziałem na zadania.
Wybieram wykonawcę w zakresie 1 z zadań i tylko w tym zakresie gdyż w pozostałych zadanich odrzucam wszystkie oferty i unieważnaim postępowanie i tu moje pytanie:
Czy przygotowując pismo o zawiadomieniu o wynikach postępowania na podst. art. 92 pzp mogę zrobić tak że piszę że w zakresie zad. nr 1 wybrano następującego wykonawcę, a w zakresie zadania 2 piszę że wykonawcy wykluczeni (podaję nazwy wykonawców) a ich oferty odrzucone piszę oczywiście uzasadnienie wykluczenia i odrzucenia, tak samo robię w zakresie zadania nr 3 i nr 4. i co dla mnie istotne
Czy dalej w tym samym piśmie mogę napisać, o unieważnieniu postepowania, w następujący sposoób:
"unieważninie postępowania w częściach. i tu wymieniam każdą z części unieważnioną z podaniem podstawy prawnej oraz w zakresie uzasadnienia faktycznego odwołując się do zapisów z wcześniejszej części pisma w którym piszę o wykluczeniu i odrzuceniu.
Czy tak można chodzi mi głównie o to czy w jednym piśmie (zawiadomieniu o wynikach postępowania) można pisać o unieważnieniu z przyczyn niezłorzenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu???

2

Odp: zawiadomienie o wynikach postępowania.

Ktoś się wypowie?:)

3

Odp: zawiadomienie o wynikach postępowania.

Oo, jaki nerwowy smile
Gdyby tak spokojniej posiedział, to sam pewno by wymysłił, że można w 1 piśmie wszystko, a nawet jeszcze więcej.

4

Odp: zawiadomienie o wynikach postępowania.

Oo bo już zmęczony dzisiaj : )